Nekim ljudima u razvojnom timu Star Citizena je izgleda prekipilo. Izvršni producent ove svemirske simulacije, Alex Mayberry, više ne radi na igri – barem tako stoji na njegovoj LinkedIn stranici. Mayberry je za sebe naveo da je u Cloud Imperium Gamesu radio do juna.

Mayberryjeva ostavka stiže u zanimljivo vrijeme – paralelno sa otkazivanjem FPS modula Star Citizena na neodređeno vrijeme. Ako ste – objektivno – pratili razvoj Star Citizena, vjerovatno ste došli do zaključka da je čitava stvar postala krajnje sumnjiva, budući da dizajner Chris Roberts novac za razvoj skuplja prodajom virtuelnih brodova za igru koja još uvijek nije ni blizu da bude gotova. Star Citizen je ovakvim crowdfundingom prikupio skoro 85 miliona dolara, a igra za sada ne djeluje ni kao da bi opravdala budžet od 10 miliona dolara.

Paralelno sa ovim vijestima, dizajner Derek Smart je objavio vrlo zanimljiv članak o tome zašto on smatra da Star Citizen, u trenutno obećavanim okvirima, nije moguće napraviti. Predlažemo da ga obavezno pročitate uprkos dužini, budući da Smart iznosi neke zanimljive podatke – između ostalog i insajdersku informaciju o tome da FPS modul zapravo nije odgođen, nego suspendovan, odnosno da će biti isječen iz igre. Smart ima informacije da je jedan od razloga to što razvoj Star Citizena srče više novca nego što zarađuje crowdfundingom – tj. da budžet od 85 miliona dolara zapravo nije dovoljan da sve najavljene ambiciozne mogućnosti budu implementirane u igru.

Pored toga, on smatra da ne postoji engine koji može pogurati Star Citizen u obliku u kakvom ga Chris Roberts reklamira.

Derek Smart je inače kompetentan da govori o ovome zato što je njegova ambiciozna svemirska simulacija iz '90-ih, Battlecruiser 3000AD, svojevremeno bila predmet velikih kritika zbog hypeanja, razočaravajućeg finalnog rezultata i haotičnog procesa razvoja.

1/1