Zatvorena Nvidijina DirextX 12 GeForce GTX 980 Ti demonstracija na Computexu u Taipeiju ugledala je svjetlo dana i možete je pogledati u prilogu. Demonstracija prikazuje neke od naprednih DX12 efekata koji, uz povećavanje realističnosti scena u igrama, ubrzavaju i njihovo renderiranje.

Prvi od prikazanih efekata je sjenčenje putem ray tracinga, koje rezultira savršeno oštrim teksturama bez nazubljenosti. Koliko je to bitno u igrama, teško je reći, ali je zato naredni efekat, volumetrični dim, zadužen za uzbudljiv izgled akcijskih scena. U priloženoj video demonstraciji možete vidjeti da će renderiranje dotičnog na DX-u 12 biti dosta brže.

Tu je također i ultra-realistično dinamično osvjetljenje na volumetričnom dimu. I konačno, interakcija sa dimom je tehnologija koju su neki najavljivali još prije 12-13 godina, a izgleda da ćemo tek sada moći uživati u njoj. 

Uživajte:


 

1/1