Nakon maltretiranja AMD-a dodatnim grafičkim poslasticama u Witcheru 3 optimizovanim za izvođenje na GeForceu, Nvidia je najavila Gameworks podršku za novi obećavajući sandbox naslov – nedavno najavljeni ARK. Ova kooperativna survival igra radnje smještene u svijet naseljen dinosaurusima će tako dobiti podršku za renderiranje realističnog krzna, kose i drugih dlakavih stvari i objekata, kao i napredne ambient occlusion, antialiasing i PhysX tehnologije.

Kako kaže menadžer Gameworks sadržaja u Nvidiji, Dane Johnston:

"Kada smo prvi put bacili pogled na ARK: Survival Evolved, instantno smo se navukli. Jahanje dinosaurusa dok rešetate iz oružja – nema dalje. Tim u Studio Wildcardu je kreirao jedinstveno izazovan svijet i veoma smo uzbuđeni što ćemo zajedno sa njima raditi na poboljšavanju PC iskustva".

A suosnivač Studio Wildcarda, Jesse Rapczak, nadodaje:

"ARK izgleda bolje i imerzivnije zahvaljujući Nvidijinom Gameworksu. Nvidia je našim timovima omogućila vrhunska, visokokvalitetna rješenja za teške probleme vezane za vizuelne efekte, koja često odlučuju o tome kakve će mogućnosti grafika imati."

Podsjećamo, ARK se pravi na Unreal Engineu 4 i već je dostupan na Steam Early Accessu. Za pokretanje je potrebna sljedeća konfiguracija:

- Dvojezgreni procesor na 2GHz
- 4GB RAM-a
- DX11 grafička kartica sa 1GB VRAM-a
- 64-bitni Windows 7 SP1
- 20GB prostora na disku.

1/1