Zabrana korištenja smartphonea u školama može značajno popraviti rezultate učenika na testovima - pokazalo je najnovije istraživanje koje su sproveli Richard Murphy i Louis-Philippe Beland iz londonske Ekonomske škole.

Istraživači su prilikom istraživanja ispitali rezultate testova 130.000 učenika u 91 srednjoj školi širom Velike Britanije, koje su već uvele politiku zabrane korištenja smartphonea. Zatim su ispitali kako se ova politika razvijala od 2001. godine, da bi na kraju te rezultate uporedili sa rezultatima državnih testova kod 16-godišnjih učenika.

Rezultati su pokazali da su se, uporedo sa uvođenjem zabrane, rezultati na testovima kod učenika povećali za barem 6.4%, dok se kod nekih taj procenat popeo i do 14%. Ustvari, uticaj koji uvođenje zabrane ima podjednak je provođenju dodatnog sata sedmično na nastavi ili produženju školske godine za pet dana.

Međutim, istraživači su naglasili i to da ovo istraživanje ne sugeriše da se smartphonei i ostali gadgeti ne smiju koristiti u edukativne svrhe. Negativni pokazatelji postoje samo u onim slučajevima kada učenici koriste smartphone u svrhu slanja poruka na časovima, chatanja i igranja igara, jer im ove radnje odvlače pažnju od nastavne materije.

1/1