U razgovoru za GamesIndustry.biz, dizajner Quakea i Dooma, John Romero, izjavio je zanimljivu stvar vezanu za nedavnu kontroverzu oko plaćenih modova:

"Oduvijek sam vjerovao da bi modderi trebali moći zarađivati od svojih kreacija. Godine 1995., dok smo pravili Quake, imali smo ideju da osnujemo kompaniju po imenu Id Net. Ta kompanija bi imala portal na kojem bi igrači mogli pronaći i igrati tuđe modove. Sajt je trebao biti moderiran, sa mapama i modovima odabranim od strane Ida, a ako bismo stavili vaš sadržaj na našu mrežu, platili bismo vam sumu ekvivalentnu saobraćaju kojeg je vaš sadržaj donio sajtu. (...) Još uvijek vjerujem da bi kreatori modova trebali biti nagrađeni za svoj trud. To radimo u našim igraćim kompanijama, zašto bi to bilo drugačije za outsidere?" – pojašnjava on. 

Ideja je definitivno bila ispred svog vremena i s obzirom na to da je Id Softwareov Quake i započeo moddersku revoluciju, današnja gamerska scena bi izgledala mnogo drugačije da je razvojni tim ovo pokušao sprovesti u djelo. Razlog zašto se to nije desilo je naprosto to što je studio bio previše zauzet završavanjem Quakea.

1/1