Koristeći se opravdanjem da budući automobili, međusobno umreženi kroz Internet of Things platformu, sadrže previše računarskih komponenti i softverskog koda, razni veliki proizvođači automobila žele da se modifikacije vozila proglase nelegalnim. U ovu blistavu listu kompanija spadaju: General Motors, Ford, BMW, Volvo, Jaguar, Mazda, Mercedes-Benz, Mitsubishi Motors, Porsche, Toyota, Volkswagen i FCA US LLC (bivši Chrysler). 

Firme se pri ovome za sada drže američkog tržišta, gdje pod Digital Millenium Copyright Actom (tj. kontroverznim DMCA-om) žele vozila svrstati kao "mobilne kompjuterske uređaje". Prema njima, izmjena softverskih i računarskih sistema u automobilima može biti opasna, zloupotrijebljena, te između ostalog, može dovesti od piratiziranja muzike.

Ovi proizvođači smatraju da kupci ne posjeduju automobil za kojeg su platili, nego samo licencu za korištenje njegove tehnologije – nešto slično kao što su izdavači uspjeli progurati kada su u pitanju igre.

Američki Ured za intelektualno vlasništvo će o ovoj problematici odlučiti u julu.

Za neke je čitava poenta posjedovanja automobila sadržana u "čačkanju" po njemu. Vidjet ćemo da li će proizvođačima, među kojima se – znakovito – ne nalazi Tesla Motors, ovo proći.

1/1