Facebook je u proteklom kvartalu čak 73% svojih prihoda od reklama zaradio na mobilnim platformama, prenosi Engadget.

Ukupni prihodi kompanije u proteklom kvartalu su iznosili 3,54 milijarde dolara, od čega čak 3,32 milijarde otpada na prihode od reklama.

Veliki prihodi od reklama na mobilnim uređajima su praćeni i rastom broja korisnika koji Facebooku pristupaju na telefonima i tabletima - od 1,44 milijarde aktivnih korisnika, čak 1,25 milijarda njih je Facebook koristilo na mobilnim uređajima u proteklom kvartalu, što je rast od 24% u odnosu na isti period prošle godine.

Druge zanimljive brojke objavljene u novom kvartalnom izvještaju uključuju i one o ukupnom broju korisnika Instagrama (300 miliona), Messengera (600 miliona) i WhatsAppa (800 miliona), cifru od 45 milijardi poruka koje se svakog dana pošalju preko Messengera, te cifru od čak 4 milijarde dnevnih pregleda video klipova objavljenih na Facebooku.

1/1