Positech Games nam je između ostalog poznat po zaraznoj mikromenadžmentskoj simulaciji Democracy, čiji smo treći dio svojevremeno svrstali na listu najdepresivnijih igara zbog lakoće s kojom je moguće manipulisati populacijom zarad pobjede na izborima. Osnivač studija, Cliff Harris, na svom blogu je povodom izdavanja Gratuitous Space Battlesa 2 objavio zanimljiv post o tome kako se osjećaju ljudi kojima narednih 18 mjeseci egzistencije zavisi od uspjeha igre (Gratuitous Space Battles 2, usput rečeno, kupi loše recenzije na Steamu).

A, o tome kako se objavljivanje igara promijenilo u zadnjih par godina kaže "Bogami, to je postalo teže".

Harris pojašnjava da je tržište igara prezasićeno do te mjere da YouTube i Twitch voditelji uglavnom neće mariti za vaš naslov – potrebno je mnogo više od kvalitete igre, a Harris kaže da je game streamere danas potrebno moliti za malo medijske pažnje.

"Ako vaša igra nema poznatog glumca ili urnebesno čudnu premisu ili neku drugu "kvaku" nevezanu za igru, možete zaboraviti na to da će novinari biti uzbuđeni zbog nje." – veli on.

Harris napominje još jednu bitnu stvar – cijena oglašavanja na specijalizovanim sajtovima, pa čak i na Facebooku i Google Adwordsu, znatno je porasla. Također, dizajner se žali i na to što će mnogi gameri čekati neizbježnu rasprodaju igre umjesto da plate punu početnu cijenu za nju.

Bacite pogled na kompletan post i komentare ispod njega.

1/1