U Microsoftovoj poslovnoj studiji iz BiH, bosanskohercegovačka grupacija, AS GROUP, pod kojom se nalaze neki od najpopularnijih bh. brendova kao što su Zlatni puder, Bosanski lokum, Jaro i Zlatna džezva, proglasila je svoje prebacivanje na Microsoft Dynamics NAV odličnim strateškim potezom. MS Dynamics NAV je inače aplikacija za upravljanje poslovanjem i resursima kompanije, a AS GROUP je na ovu platformu prešao prije tri godine, kada je Microsoftovim proizvodom zamijenio svoje interno poslovno rješenje.

"Microsoft Dynamics NAV je uspješno pratio naš razvojni plan i pomogao nam da na pravi način razvijemo naše brendove (...) te zauzmemo željeni udio na tržištu i unaprijedimo našu konkurentnost" – pojasnio je finansijski direktor firme, Semir Sejdinović.

AS GROUP je ugovor o implementaciji ovog softverskog rješenja sklopio sa sarajevskom IT kompanijom BBS još dok je imao 900 radnika (danas ih ima oko 2800). Kompletna procedura je morala platiti njihov desetogodišnji plan razvoja.

Direktor Microsofta BiH, Omar Krivošija, izrazio je zadovoljstvo zbog rasta AS GROUP-a i dodao da vjeruje da je tome svoj doprinos dao upravo Dynamics NAV.

1/1