Popularna aplikacija Shazam, koja korisnicima omogućava da njenim korištenjem otkriju ko stoji iza pjesme koju upravo slušaju i čijeg se imena nikako ne mogu sjetiti, uskoro će im ponuditi i neke druge, podjednako korisne opcije.

Naime, kako javlja Reuters, Shazam će uskoro postati bogatiji za opciju prepoznavanja objekata u stvarnom svijetu - korisnici će npr. moći iskoristiti Shazam da "skeniraju" kutiju žitarica kako bi saznali detalje o njihovim prehrambenim vrijednostima, ili DVD kutiju nekog filma kako bi brzo i jednostavno kupili njegov soundtrack.

"Shazam je već postao glagol," izjavio je direktor Shazama Rich Riley tokom Mobile World Congressa, te dodao kako njegova kompanija želi "proširiti univerzum stvari koje možete Shazamati".

"Poznato plavo dugme koje naši korisnici toliko vole će ostati na home screenu, ali će sada moći uraditi puno više" istakao je Riley.

Finansijsku potporu Shazamu i njihovom širenju kako bi korisnicima ponudili nove opcije je pružilo nekoliko neimenovanih milijardera i finansijskih institucija, od kojih je Shazam u januaru ove godine dobio 30 miliona dolara.

1/1