Nakon godina grabljenja šakom i kapom od gamera na osnovu obećanja da će napraviti ambiciozne igre koja se rijetko ispune, Peter Molyneux je sada upao u ozbiljne probleme. Kršenje obećanja kojima je prikupio novac za razvoj Godusa na Kickstarteru moglo bi dovesti do pravnih problema za 22Cans, a možda i do srozavanja imidža crowdfundinga. Između ostalog, obećana Linux verzija igre možda nikada neće biti objavljena.

Tu je također i problem neispunjenog obećanja pobjedniku Curiosity – What's Inside the Cube igre, Bryanu Hendersonu, koji je do sada trebao dobiti procenat Godusovog profita i ulogu moderatora gameplaya u igri.

Slavni dizajner je prešao dalek put od kreiranja zanimljivih gameplay eksperimenata u Lionhead Studiosu i sada najavljuje da će prekinuti sve kontakte sa medijima, te da će komunikaciju s javnošću svesti samo na odgovore Godusovim donatorima.

"Počastvovan sam što sam dio igraće industrije, ali jasno mi je da je ljudima muka od slušanja mog glasa i mojih obećanja. Iskreno mislim da je jedino rješenje da potpuno prestanem razgovarati s medijima. Ljudima je već godinama muka od slušanja mene. Završili smo, znate." – rekao je Molyneux u razgovoru s The Guardianom.

Molyneux je također otkrio da su zbog svega ovoga gameri prijetili njemu i njegovoj familiji. Iz intervjua nije moguće sa sigurnošću zaključiti da li za svoje povlačenje iz medijskog života krivi prijetnje ili je razlog to što se kaje zbog izvlačenja novca na prevaru.

1/1