Ejs

Peter Molyneux, dizajner poznat i cijenjen zbog Dungeon Keepera, Black & Whitea, Populousa i Fablea, imao je više nego neslavan period u svom novom razvojnom timu 22Cans. Najprije njegov mikrotransakcijski eksperiment Curiosity nije opravdao hype, a zatim to nije učinio ni Godus, mikromenadžmentska strategija zamišljena kao spiritualni nasljednik Populousa.

Čovjek je sada odlučio da javno prizna svoje propuste (kao što to uvijek uradi prije obećavanja brda i planina u nekoj budućoj igri), te ih je pripisao svom "neiskustvu".

"Postoji katalog stvari koje sam uradio loše i pogrešno zato što nikada prije nisam započeo Kickstarter kampanju, objavio nešto na Steam Early Accessu, objavio mobilnu igru i sve te stvari... Napravio sam neke strašne greške" – veli on u videu kojeg možete pogledati u prilogu.

Podsjećamo, Godus se nakon par godina razvoja još uvijek nalazi u Early Access fazi – i to nakon što je na Kickstarteru svojevremeno prikupio preko pola miliona funti. Studio priznaje da neka o obećanja kojima je prikupio novac na Kickstarteru možda nikada neće moći ispuniti, što je neke igrače potaknulo da traže povrat novca.

Iskreno, ne bismo se začudili da situacija oko Godusa na kraju rezultira kakvom velikom tužbom protiv 22Cansa.

Imate li viša vremena, bacite pogled na Steamovu sekciju sa korisničkim recenzijama Godusa.



 

1/1