Tokom izlaganja na konferenciji automobilske industrije u Bohumu u Njemačkoj, Fordov direktor Mark Fields izrazio je zabrinutost zbog toga što nove tehnologije poput samovozećih automobila mogu ugroziti značaj njihovog brenda.

"Postoje firme koje prije pet godina nisu ni sanjale o tome da će nam biti konkurencija. E, pa, sada oni ciljaju na našu industriju, ništa ne uzimaju zdravo za gotovo, preispituju tradiciju i pomjeraju granice. Želim zaštititi Ford od toga da završi kao kakva kompanija koja se bavi smartphoneima" – rekao je Fields. Dodao je i to da je većina proizvođača naprednih telefona postala ovisna o poslovnom modelu telekoma.

Što se tiče konkurencije koja "preispituje tradiciju", Fields je mislio na buduću umreženost automobila, autonomna vozila i nove poslovne modele koji se zasnivaju na dijeljenju automobila i njihovom iznajmljivanju putem smartphone aplikacija.

Sve to može dovesti do toga da marka automobila za krajnju mušteriju više nije bitna.

Jedna od kompanija koja bi mogla dovesti upravo do toga je, naravno, Google, koji ima prototip vlastitog autonomnog automobila.

1/1