Nekadašnji direktor Hulua, Jason Kilar, ponovo se bacio u online video vode – ovaj put u pokušaju da YouTubeu stvori prijeko potrebnu konkurenciju. Njegov novi video servis se zove Vessel, a web sajt projekta lansiran je s ciljem privlačenja kreatora video sadržaja.

Na njemu još uvijek nije moguće gledati video, ali cilj Vessela je potaknuti entuzijazam producenata, budući da YouTube uzima veliki dio – 45 posto – njihove zarade od reklama. Producenti bi dobili održiv način zarade, dok bi njihovi fanovi dobili ekskluzivan video sadržaj – Kilar smatra da će jedan dio fanova rado platiti za to, te autorima obećava početnu zaradu od oko 50 dolara za svakih 1000 pregleda, što je 20-ak puta više nego na YouTubeu.

Pretplata za rani pristup videima će iznositi 3 dolara. Uprkos pretplati, međutim, videi će također imati i ugrađene reklame. 

Vessel bi trebao postati dostupan početkom naredne godine.

1/1