Sony i From Software su nedavno objavili kako će njihova najnovija PS4 ekskluziva pored standardno dizajniranih područja (što u slučaju Souls igara, čiji je Bloodborne spiritualni nasljednik, znači fenomenalan level dizajn), igračima nuditi i jedan proceduralno generisan dungeon.

Chalice Dungeon će predstavljati tamnicu na nekoliko spratova čiji će fokus biti na raznovrsnosti i različitim trikovima i zamkama, a pored proceduralno generisane mape, krasit će je i nekoliko proceduralno generisanih bossova. No, ukoliko ste se (kao i mi) ponadali da će Chalice Dungeon nuditi drugačije iskustvo svaki put kada ga posjetite, moraćemo vas malčice razočarati - naime, ovaj dungeon će biti proceduralno generisan samo jednom za svakog igrača, tako da ćete ga u svojoj igri moći naučiti i savladati kao i svako drugo područje u igri. Chalice Dungeon će ipak biti drugačiji svaki put kada ga "kreirate".

1/1

Srećom, Chalice Dungeon će biti drugačiji za svakog igrača, a Hidetaka Miyazaki, glavni dizajner Bloodbornea, je potvrdio kako će igra nuditi i način dijeljenja dizajna tamnice sa drugim igračima. Pored toga, Chalice Dungeon će podržavati kooperativni multiplayer (kao i ostatak igre), a Miyazaki-san je potvrdio i to kako će Bloodborne nuditi i PvP multiplayer, kao i opcijama bogate mogućnosti prilagođavanja likova, na što smo već navikli u Demon's i Dark Soulsu.

Bloodborne stiže ekskluzivno na PlayStation 4 u martu iduće godine, a u nastavku vam donosimo i najnoviji gameplay trailer (dok gameplay demonstraciju Chalice Dungeona možete pogledati ovdje).