Jedno od najvećih iznenađenja ove godine je svakako Creative Assemblyjev Alien: Isolation, koji nas je nedavno uhvatio potpuno nespremne i oduševio svojom vizijom Aliena.

A sada nam iz ovog britanskog studija stiže još dobrih vijesti: Alien: Isolation je upravo postao znatno teži i znatno strašniji. I, samim tim, znatno bolji. Naime, Creative Assembly je objavio patch sa dva nova nivoa težine, od kojih je jedan taj koji je igru učinio boljom i strašnijom, dok je drugi nama nešto manje zanimljiv.

Novice težina je tako namijenjena mekušcima i donosi manje agresivnog i opasnog Aliena, otporniju Ripley, više zaliha opreme i municije, manje opasne androide i ljudske protivnike, kao i efikasnije lokacije za sakrivanje.

Sa druge strane, Nightmare bi trebao dobro isprepadati sve one koji su mislili da su savladali igru odigravši je na Hard težini. Ukratko, Nightmare donosi pokvaren Motion Tracker (yay!), još agresivnijeg Aliena koji će se još bolje i brže prilagoditi vašim taktikama (njegovo učenje i prilagođavanje igraču nismo ni primjetili u prvom odigravanju od silnog straha), otpornije i opasnije androide i ljudske protivnike, manje resursa i opreme, realniji bacač plamena koji će znatno brže trošiti gorivo, a usput možete zaboraviti i na mapu, kao i na osnovne HUD elemente poput health bara.

Sad još samo da je skupiti hrabrosti i opet se zaputiti na Sevastopol...

1/1