Capcom je objavio kako će njihov Panta Rhei engine, na kojem razvijaju i svoju novu PlayStation 4 ekskluzivu Deep Down, dobiti podršku za AMD-ovu Mantle tehnologiju.

"Ovo će unaprijediti performanse našeg Panta Rhei enginea, koji je originalno razvijen za igraće konzole" izjavio je Masaru Ijuin, tehnički direktor Capcoma.

"Capcom je evaluirao AMD-ovu Mantle tehnologiju kako bi se unaprijedio kvalitet grafike i kako bi ona bila implementirana u Panta Rhei radi pružanja izvanrednih i impresivnih performansi igračima, ali i programerima igara" dodao je Ijuin.

Capcom se tako pridružio imenima kao što su Crytek i Dice, čiji CryEngine i Frostbite 3 grafički enginei već nude podršku za Mantle API.

Za sada nije poznato koje će sve Capcomove igre osim Deep Downa koristiti Panta Rhei engine, čije glavne karakteristike uključuju nekoliko poboljšanja u odnosu na MT Framework engine (prvenstveno bolje modeliranje fluida i podršku za global illumination), koji su u Capcomu donedavno koristili za razvoj brojnih igara, uključujući i naslove za PS3, X360, PC i Wii U.

1/1