Jim Parsons, glumac koji u seriji "Teorija velikog praska" glumi neurotičnog i beskrajno zabavnog Dr. Sheldona, postao je zaštitno lice nove Intelove reklamne kampanje.

Ovog puta radi se o kampanji koja ima za cilj podizanje svijesti o Intel brendu. Kampanja, čiji je tajming odabran zbog Božićne shoping sezone, uključivat će reklame za You Tube, te video klipove na Twitteru, Facebooku i Vineu, a sa zvaničnim reklamiranjem započet će se od sljedeće sedmice.

Ovaj potez vjerovatno je posljedica firmine zabrinutosti zbog činjenice da, po prvi put u posljednjih deset godina, Intel nije bio među prvih 10 najboljih svjetskih bredova na tradicionalnomu Interbrandovom izboru. Intel je tako ove godine završio na dvanaestom mjestu, dok je 2012.godine bio na devetom.

Steve Fund, Intelov šef marketinga, rekao je da im je cilj revitalizacija brenda, što planiraju postići tako što će osigurati da Intel bude percipiran kao progresivna kompanija koja omogućava sjajno korisničko iskustvo u svemu, a ne samo kada je riječ o PC-jevima.

Pogledajte kako je Parsons odradio posao u jednoj od rekalama:


 

1/1