Iznenađenje? Pa ne baš.

Reći kako je neki Assassin's Creed "dugo očekivan" baš i nije moguće, obzirom da ih Ubisoft izbacuje svake godine kao kakve proizvode sa trake.

Samo u proteklih nekoliko dana smo tako dočekali čak dva Assassin's Creda: Unity na next-gen i Rogue na old-gen konzolama, igre koje predstavljaju... samo sekund, da ih prebrojimo... osmi i deveti nastavak u serijalu (odnosno sedmi i osmi, ako ne računate Assassin's Creed: Liberation, ali ne vidimo zašto ga ne bi računali). I to osmi i deveti nastavak u serijalu u posljednjih sedam godina.

1/1

I upravo zbog Ubisoftovog insistiranja da Assassin's Creed igre izbacuje na godišnjoj bazi nas i ne čudi činjenica da Assassin's Creed: Unity, prvi punokrvni next-gen nastavak u serijalu, puca po šavovima. Igra po svemu sudeći pati od gomile problema, bugova i glitcheva - tu su užasan pop-in (iskakanje detaljnijih tekstura i objekata nekoliko metara ispred igrivog lika), NPC-ovi koji se teleportuju, zbugovani NPC-ovi koji hodaju/trče u zraku, glavni lik koji propada "kroz zemlju", problematično konektovanje u co-op multiplayer sesije - i povrh svega toga, framerate koji je na PS4 i Xbox One konzolama nerijetko ispod 30 sličica u sekundi (na PlayStationu 4 je često i puno bliži cifri od 20 sličica u sekundi). Nešto detaljniju analizu tehničkog aspekta igre možete pronaći na Eurogamerovom Digital Foundryju.

I, kao šamar u lice igrača, Ubisoft je u Unity ubacio "mikro"transakcije sa kojima možete kupovati in-game opremu. Ok, da budemo iskreni, mikrotransakcije su dio Assassin's Creeda već nekoliko godina, ali su do sada bile uglavnom dostupne u multiplayeru (iako je bilo moguće kupiti i nekoliko in-game povlastica i u singleplayeru), ali nikada do sada nisu bile ovoliko prominentne - Unity nudi čak četiri različite in-game valute, a onu najgoru od svih, Helix poene, možete kupiti za pravi novac. I to u paketima od 10, pa do čak 100 američkih dolara. "Mikro"transakcije, nema šta.

Iz Ubisofta su na relativno niske ocjene koje je Unity dobio u igraćim medijima, ali i na kritike i žalbe brojnih igrača odgovorili sa lansiranjem posebnog bloga na kojem prate razvoj patcheva za igru. A sudeći po bugovima navedenim na spomenutom blogu, niko vas ne bi okrivio ako bi Assassin's Creed: Unity nazvali Early Access igrom: idući patch će navodno ispraviti bug zbog kojeg igračev lik propada "kroz zemlju", probleme sa konektovanjem u co-op sesije, kao i probleme sa učitavanjem glavnog menija i zaglavljivanje glavnog lika u kočijama sa sijenom. Pored toga, Ubisoft je na dotičnom blogu istakao i to kako će u budućnosti poraditi i na problemima sa framerateom, grafičkim i problemima kolizije objekata, problemima sa matchmakingom, te problemima sa Helix kreditima.

Sada nam samo preostaje da se nadamo da slični problemi neće zateći i Far Cry 4, iako bi review embargo, koji ističe nekoliko dana prije izlaska igre trebao biti dobar znak (za razliku od embarga za Unity recenzije, koji je podignut 12 sati nakon izlaska igre u Americi).