Televizijski gledaoci širom svijeta nerijetko su ogorčeni količinom reklama koje im prekidaju praćenje programa. Izgleda da Sony ima rješenje za to, jer su iz firme upravo predložili jedan sasvim nov način izbjegavanja reklama - tako što će gledatelji uzviknuti ime proizvoda koji se reklamira.

Dakle, ako vam se u budućnosti usred omiljene TV serije pojavi reklama sočnog hamburgera, morat ćete samo uzviknuti: "Hamburger!" i reklame će nestati. Pretpostavljamo da će oglašivači biti oduševljeni ovom tehnologijom.

Ovaj Sonyjev plan u razvoju je još od 2012. godine, ali su zahtjev za zaštitu patenta tek sada podnijeli američkom zavodu za patente. Osim uzvikivanja imena proizvoda koji se reklamira, ovaj patent sadrži još neke metode kojima bi se izbjegle ili barem ubrzale reklame.

Jedna od njih uključuje i interakciju korisnika sa TV uređajem upotrebom kontrolera sličnog gamepadovima. Pored toga, Sonyjevim zahtijevom su pokriveni i glasovna identifikacija, Bluetooth, detektori kretanja te umreženi tablet uređaji. Također, da bi ovakva tehnologija bila prihvaćena od strane korisnika, reklame bi se morale i dalje prikazivati kao i regularne reklame - instantno, bez učitavanja.

1/1