Glasina

Proizvođači PlayStationa 4 i Xbox Onea, Sony i Microsoft, navodno su izvršili pritisak na Ubisoft da zaključa framerate Assassin's Creed: Unityja, ne samo na konzolama, nego i na PC-u.

Informacija je otkrivena na Redditu, nakon što je tim Ubisoftovih inžinjera održao programersko predavanje u jednoj školi. Na pitanja prisutnih o Watch Dogsu, Ubisoftovci su odgovorili da su prije objavljivanja igru morali poslati proizvođačima konzola, koji su im onda objasnili šta moraju izbaciti iz nje, a šta mogu zadržati.

Kao da to ne zvuči dovoljno strašno, na pitanje o nedavnom ispadu firme oko frameratea, jedan od Ubisoftovih predavača koji je po zanimanju arhitekt igara, rekao je da kompanija cilja na izvođenje u 60 slika po sekundi, ali da se zbog različitih ograničenja mora zadovoljiti sa 30fps. Zatim, je nagovijestio da proizvođači konzola vrše pritisak na Ubisoft da framerate zaključavaju i na PC-u. Isti Ubisoftovac je slične tvrdnje ponovio i na kraju predavanja, kada je za Assassin's Creed: Unity nagovijestio da ih Microsoft pritišće da framerate ograniče na 30fps i u verziji igre za računare.

E, sad, tačni citati nisu preneseni. Odgovore Ubisoftovih inžinjera možete pogledati ovdje te sami prosuditi koliko bi mogli biti istiniti.

Microsoft je u međuvremenu demantovao ove tvrdnje.

1/1