Dok filmska industrija grabi ka prikazu filmova u 48 slika po sekundi, Ubisoft je zauzet ubjeđivanjem igraće populacije da igre izgledaju gore ako se izvode u više od 30fps. Da, dobrodošli u Zonu sumraka. Podsjećamo, problem je u tome što je kompanija ograničila izvođenje Assassin's Creed: Unityja na "next-gen" konzolama u 30 frejmova po sekundi, u 900p rezoluciji, iako je PS4 jači od Xbox Onea te samim time može podnijeti višu rezoluciju i/ili tečniji framerate.

Umjesto da prizna da postoji problem, level dizajner Nicolas Guerin krenuo je u drugom pravcu. Za TechRadar je, naime, izjavio da su u Ubisoftu dugo pokušavali postići 60fps, ali da on "ne misli da je to dobra ideja zato što se sa 60fps skoro ništa ne dobija i taj framerate ne izgleda kao prava stvar. To vam dođe kao film Hobit, izgleda čudno".

Guerin je zatim dodao pravu bombu, za koju smatramo da nije ni približno toliko citirana koliko bi trebala biti:

"Mislim da kolektivno u igraćoj industriji odustajemo od tog standarda od 60 slika u sekundi zato što ga je teško dostići, dvostruko teže nego 30fps, a nije ni posebno dobar u smislu kvalitete renderinga."

Ako mislite da se Guerinove izjave mogu odbaciti, kreativni direktor igre, Alexandre Amancio, otišao je još dalje:

"30 slika u sekundi je bio naš cilj, to izgleda filmolikije. 60 fps je dobro za pucačine, ali za akcijske avanture ne baš. Ljudima je zapravo bolje kada se slika izvodi u 30fps."

1/1