Nakon što je nedavno otkriveno kako je Facebook izveo eksperiment tokom kojeg su manipulisali News Feed sadržajima određenih korisnika sa ciljem praćenja promjena njihovog raspoloženja, na Internetu se - očekivano - digla velika frka. No, iz Facebooka sada obećavaju kako će prilikom daljih istraživanja biti nešto obazriviji.

U postu koji je na Facebook Newsroom sajtu objavio Mike Schroepfer, Chief Technology Officer kompanije, stoji objašnjenje njihovog posljednjeg eksperimenta:

"U 2011. su objavljeni rezultati istraživanja koji su tvrdili kako se ljudi osjećaju loše nakon što vide pozitivne postove svojih prijatelja na Facebooku. Smatrali smo neophodnim da to provjerimo i da vidimo trebamo li promijeniti nešto na Facebooku. Ranije ove godine smo objavili rezultate vlastitog istraživanja, u kojima stoji kako su ljudi pozitivno reagovali na pozitivne postove svojih prijatelja."

"Iako je tu bila riječ o izuzetno bitnom istraživanju, nismo bili pripremljeni za reakciju koju će isto izazvati, te smo sve komentare i kritike primili k srcu. Sada nam je jasno da smo neke stvari trebali uraditi drugačije."

Iz Facebooka obećavaju kako će sva buduća istraživanja provoditi po novim pravilima, zahvaljujući kojim će u istraživanju učestvovati visoko-rangirani uposlenici iz njihovih inžinjerskih, pravnih, istraživačkih i privacy-and-policy timova. Također, obećali su i kako će podaci o svim istraživanjima koje provode uvijek biti dostupni na posebnom sajtu, koji možete pronaći ovdje.

1/1