I dok popularnost Kickstartera među igračima polako opada, nemoguće je reći kako zahvaljujući ovoj crowdfunding platformi nismo dobili nekoliko zaista odličnih i zanimljivih igara. Hoćete primjere? Šta kažete na novu avanturu iz pera Tima Schafera? Ili bi radije zaigrali nesvakidašnji horor sa bebom u glavnoj ulozi? Kako vam zvuči ideja stealth/survival igre u distopijsko-ruralnom britanskom okruženju? Ili jednostavno hoćete kvalitetan old-school RPG? Ok, ok, shvatili ste poentu... što nas dovodi i do loših vijesti iz naslova.

Naime, razvojni tim Obsidian Entertainment je upravo objavio kako će njihov dugo očekivani old-school RPG Pillars of Eternity, umjesto krajem ove, svjetlo dana ugledati početkom iduće godine. Razlog odgode je želja razvojnog tima da u igri promijeni nekoliko bitnih stvari, što je direktan rezultat feedbacka igrača iz beta testa, koji je za Obsidian bio "izuzetno koristan".

Podsjećamo, Pillars of Eternity je jedan od najuspješnijih igraćih Kickstarter projekata, sa skupljenih skoro 4 miliona dolara. Obsidian igru kreira na Unity engineu, a riječ je o izometrijskom RPG-u smještenom u originalni fantazijski svijet, sa real time with pause borbom, mogućnošću upravljanja grupama likova i gomilom dijaloga koje treba pročitati.

1/1