A, možda i više

Nezavisni dizajneri igara koji su nekada radili za velike izdavače često su pričali horor priče o troškovima (u vremenu i novcu) razvoja igara koje nikada ne ugledaju svjetlo dana zato što ih neki menadžeri proglase nepoželjnim. Ili ih, pak, testni uzorak publike proglasi neinteresantnim. Blizzardovo otkazivanje Titana zaista je upečatljiv primjer toga šta velika korporacija može sebi priuštiti – na razvoj MMO-a koji nikada neće biti objavljen, Blizzard je možda potrošio i 50 miliona dolara.

Tako barem stoji u procjeni nezavisnog analitičara Billya Pidgeona za Gamesindustry.biz. On pojašnjava da bi eventualni pad reputacije zbog prosječne igre koštao kompaniju daleko više od novca potrošenog na razvoj odbačenog prototipa. Osim toga, dio troškova se vraća u vidu iskusnijeg osoblja, koje se zapravo treniralo radeći na neobjavljenoj igri i njenom engineu.  

Međutim, kontroverzni analitičar Michael Pachter smatra da je cifra koju je Blizzard izgubio daleko veća: između 70 i 140 miliona dolara. "Prilično je tužno što im je trebalo toliko dugo da skontaju koliko je igra loša" – kaže on.

1/1