U najnovijem istraživanju novčanih primanja profesionalaca u industriji igara, Gamasutra je došla do zanimljivih podataka o tome koja područja izrade igara donose najviše novca. Za početak, prosječna godišnja plata developera igara u Americi prošle godine iznosila je 83 hiljade dolara, što predstavlja smanjenje od dva posto. Pored toga, čak 14 posto američkih ispitanika je te godine bilo otpušteno.

S druge strane, prosječna plata kanadskog developera igara iznosi 71 hiljadu dolara, što je povećanje od velikih 9 posto u odnosu na 2012. godinu. Dakle, očigledno je gdje se dobar dio industrije seli. Situacija u Evropi je također relativno povoljna za one koji se odluče zaposliti u nekom razvojnom timu – dizajner igara u Evropi ima prosječnu godišnju platu od 46 hiljada dolara, što je u prevodu oko 3000 eura mjesečno.

S obzirom da su navedene cifre prosjek primanja svih zaposlenih, vrijedi napomenuti da top tri najplaćenije pozicije otpadaju na menadžment (naravno), audio stručnjake i programere. Redoslijed nije pogrešan – kompozitori muzike i drugi tipovi audio profesionalaca u industriji igara bolje su plaćeni od programera. Najmanje plaćeni su, pak, producenti, level dizajneri i testeri.

Što se tiče nezavnisnih dizajnera igara, oni se u zadnje vrijeme očigledno nisu dobro proveli – solo dizajneri kao što je autor Banisheda u prosjeku su zaradili samo 12 hiljada dolara, što je manje za čak 49 posto u odnosu na 2012. godinu. Zastrašujuće, ali vjerovatno ponajviše ogledalo pada kvalitete indie naslova.

Kompletan izvještaj imate ovdje.

1/1