AMD-ov novi i teoretski ultra-brzi grafički API, Mantle (više o tome ovdje), ima sve predispozicije da napravi revoluciju ukoliko ga firma poprati dobrom podrškom, a razvojni timovi brzim i efikasnim implementiranjem u igre. Međutim, jedna od najvećih prepreka na tom putu mu je odbijanje Nvidije da ubaci podršku za Mantle u svoje grafičke kartice.
Naime, u razgovoru sa magazinom Maximum PC, Nvidijini inžinjeri Tom Petersen i Rev Lebaradian su pojasnili da Mantle nije Nvidijina stvar, uz riječi da će API "možda rezultirati boljim performansama u određenim segmentima, ali da u osnovi ne dodaje nikakve nove mogućnosti igri".
Njih dvojica smatraju da će DirectX 12 donijeti praktično iste 3D performanse kao i Mantle, tako da "nije dobra ideja trošiti energiju na kreiranje još jednog API-ja koji radi istu stvar".
Komentari 8 KOMENTARA
Mirza četvrtak, 31 Juli 2014 18:49
Mario četvrtak, 31 Juli 2014 19:31
nvidia petak, 01 Avgust 2014 00:04
Senad Matić Karić petak, 01 Avgust 2014 03:01
Bilal subota, 02 Avgust 2014 02:04
the way is nvidia subota, 02 Avgust 2014 03:33
Bilal subota, 02 Avgust 2014 16:44
pirat ponedjeljak, 04 Avgust 2014 22:06
Komentiraj