Razvojni tim Frogwares je svojevremeno sasvim pametno zaključio da nema smisla praviti nove Sherlock Holmes naslove na njihovom vlastitom kljakavom engineu, tako da Crimes & Punishments donosi nelinearno istraživanje u velikom svijetu kreiranom u Unreal Engineu 3. Prednosti takvog pristupa su očigledne, što možete vidjeti i u izvrsnom novom gameplay traileru, koji najzad detaljnije prikazuje na šta će tačno ličiti misije u ovoj detektivskoj avanturi.

Glavna karakteristika igre je sloboda odlučivanja o sudbini sumnjivca jednom kada se definitivno odlučite na to u koga ćete uprijeti prstom, a misije osim "uobičajenih" ubistava uključuju i razrješavanje krađa, otmica i sl. Svaki slučaj će imati 3-5 mogućih rješenja i 6-10 krajeva. Zvuči super, zar ne?

Crimes & Punishments izlazi 2. septembra za PC, PS3, PS4, Xbox 360 i Xbox One.



 

1/1