Fokus na edukaciji i psihologiji pritiska, a ne na novčanim kaznama.

Najveći britanski Internet provajderi, u saradnji sa Vladom i vlasnicima autorskih prava, polako ali sigurno počinju da mijenjaju pristup kada je u pitanju Internet-downloading, korištenje torrenata i generalno kršenje autorskih prava na Internetu. Naime, umjesto kazni i straha od novčanih penala, nova platforma se sastoji od slanja pisama koji će vas upozoravati na kršenja, a potom upućivati i na legalne, alternativne načine kako da dođete do traženih materijala.

Naime, iz kompanije Virgin naglašavaju kako je ovaj pristup izuzetno atipičan, ali da su sigurni da će „ljudi platiti za ono što zaista žele, kako žele, i to po cijeni koja je fer za njih“. S druge strane, iz Vlade ističu kako je ovaj pristup „fokusiran na ubjeđivanje onih koje je nemoguže ubijediti, s obzirom da se ovdje radi o uticaju na psihu i edukaciju roditelja koji često i ne znaju šta se dešava sa njihovom Internet konekcijom, kao i onih koji je koriste kako bi odabrali pravu stvar“.

Javna kampanja udruge Creative Content UK, a koju podržavaju britanska udruga filmskih radnika (MPA), britanska muzička industrija (BPI) te ISP-ovi BT, Sky Broadband, TalkTalk i Virgin Media, sa svojom kampanjom počinje prije proljeća 2015. godine. Korisnici koji piratiziraju sadržaj će dobivati do 4 pisma godišnje, a udruga ističe kako nema namjeru dijeliti privatne podatke za organima reda, s obzirom da je cilj na edukaciji i „širenju poruke među milionima ljudi“.

1/1