Iako su u drugom kvartalu zaradili gomile novca, iz Samsunga misle da trebaju - i moraju - bolje.

Izgleda da ni veliki Samsung nije otporan na pritisak tržišta i globalna kretanja. Južnokorejski div je objavio rezultate poslovanja u drugom kvartalu ove godine, i oni su pomalo iznenađujući. Naime, zaključak izvještaja o drugom kvartalu i smjernicama poslovanja u trećem jasno naglašava da je potražnja u paduajveći problem kinesko tržište gdje Xiaomi i druge „domaće“ kompanije uspijevaju nadjačati Samsung u prodaji uređaja – pogotovo tableta – gdje Samsung posjeduje uređaj „za svakoga“, bez obzira da li govorimo o budžetu, stilu ili specifikacijama.

S druge strane, brojke su još čudnije – Samsung je prijavio preko 51.5 milijardi dolara dobiti te preko 7 milijardi dolara profita u drugom kvartalu., što su brojke za koje bi HTC vjerovatno ubio desetine malih kompanija. Međutim, u usporedbi sa prošlom godinom, ovo su poprilično poražavajući(!) brojevi za Samsung, koji je prošle godine naprosto otpuhao čitavu mobilnu industriju i okrenuo gomilu novca. Na kraju, zvaničnici Samsunga su istakli kako su „optimistični“ po pitanju trećeg kvartala, te da „oprezno očekuju pozitivan ishod u trećem kvartalu, u skladu sa najavama nove linije mobilnih uređaja“.

1/1