Nažalost, samo u Koreji - ali to ne znači da isti standard neće uslijediti i u drugim državama.

Svima nama se nekad desi da kupimo nešto (sa) "greškom", ali uz račun, opcija povrata postaje vrlo jednostavna. Ipak, kada je u pitanju kupovina aplikacija, tu su nam navike još gore a zaštita, odnosno pravo na povrat dosta manje - ali ako pitate Korejance, tu se nešto mora promijeniti. Tako je južnokorejska Fair Trade Commission naredila Appleu i Googleu da promijene svoju politiku i poslovnu praksu vezanu za povrat sredstava plaćenih za aplikacije, a sve sa ciljem da budu više "orijentisane na korisnike".

Tako će npr. Apple morati informisati kupce svaki put kada mijenja uslove korištenja App Store-a, dok će Google morati prestati sa automatskom naplatom nakon što istekne trial period neke aplikacije. Apple je najavio promjene na globalnom nivou, barem kada je "terms of service" segment u pitanju, dok je Google odbio da razmatra promjene u svom poslovanju na globalnom nivou. Ipak, južnokorejski FTC se nada da će ovo biti početak globalnog pokreta za zaštitu potrošaća na dvije najveće prodavnice aplikacija.

1/1