Google pritisak čini svoje.

Pravljenje kvalitetnih TV panela i stvaranje kvalitetnog TV sadržaja za iste su dva jako različita zadatka, a to je na pomalo težak način saznao i Samsung. Naime, južnokorejski elektronski div je svoju ffilm media diviziju prepustio svom partneru, kompaniji M-Go, a koja je nastala kao zajednički poslovni projekat DreamWorks Animation-a i Technicolor-a.

M-Go će se tako „od sad', nadalje i ubuduće“ baviti korisničkim računima i medijskim potrebama, što je i Samsung najavio objavom informacije da korisnici više ne mogu rentati i kupovati medijske sadržaje putem Samsung Video & Media Hub-a. Čini se da je „stiskanje“ Samsunga od strane Googlea ostavilo svoje posljedice, s obzirom da korejski div polako, ali sigurno, gasi sve veće paralelne servise koje nudi i Google. Jer, nakon planiranog gašenja Samsung Music i Milk Free servisa fokusiranih na muziku, Samsung se sada odrekao i video segmenta paralelnog Android života – samo ostaje pitanje šta će Samsung dobiti zauzvrat...

1/1