Legendary Big M se vraća - ekskluzivno na PlayStationu 4, idućeg proljeća!

Nakon brojnih glasina koje su kružile Internetom proteklih sedmica, Sony je na svojoj E3 pressici konačno i zvanično najavio novu igru From Softwarea - Bloodborne. Uloga game directora je ponovo pripala jednom i jedinom Hidetaki Miyazakiju, koji je bio i glavni kreator Demon's Soulsa i Dark Soulsa, a na razvoju igre osim From Softwarea radi i Sony Japan Studio. Samim tim, možete i pretpostaviti kako je riječ o PlayStation ekskluzivi, koja prema najavama iz Sonyja na PS4 stiže već na proljeće iduće godine.

Također, obzirom da nije vezan za Demon's i Dark Souls, Bloodborne donosi i potpuno novu priču, likove i mitologiju - mjesto radnje ovaj put je drveni grad Yharnam, poznat po starom lijeku zbog kojeg su u grad tokom godina dolazili nebrojeni beznadežni i izgubljeni zaraženi ljudi. Međutim, kada igračev lik stigne u Yharnam, zatiče ga u nešto gorem stanju od očekivanog - gradom hara neka nova bolest, a na vama je da otkrijete njene uzroke i još nekoliko misterija ovog atmosferičnog svijeta.

1/1

Kada je riječ o gameplayu, Sony Japan Studio i From Software obećavaju intenzivne borbe, a akcija bi ovaj put trebala biti i nešto brža - Bloodborne će zadržati razrađene strateške elemente iz Demon's Soulsa, ali će se istovremeno odmaknuti od nešto pasivnijeg i blokiranje-napad stila borbe, te se fokusirati na ofanzivniji i aktivniji pristup uz korištenje oružja za blisku borbu i raznih tipova pušaka i pištolja.

Naravno, nova Miyazakijeva igra ne bi bila potpuna bez interesantne online komponente - ipak je riječ o dizajneru koji nam je u svojim Souls igrama ponudio nesvakidašnje online elemente (bloodstains, duhove, ostavljanje poruka drugim igračima i "invazije" u tuđe singleplayer avanture), ali iz Sonyja još uvijek nisu spremni objaviti detalje o online elementima Bloodbornea.

Prve screenshotove iz igre možete pogledati u našoj galeriji, a u nastavku vam donosimo i premijerni CGI trailer sa fenomenalnom muzikom i još boljom atmosferom. Trebamo li uopšte napominjati da igru jedva čekamo?