CEO Jason Chen je svjestan da se kompanija nalazi "u nepoznatom terenu", ali da jedino tako može ostati u trci sa konkurencijom.

Tako je Jason Chen objasnio šta očekuje od prvog pametnog sata kojeg je, pomalo neočekivano, na sajmu Computex predstavio Acer. Liquid Leap je tako “testni model” koji pokušava da promijeni imidž i poslovnu politiku kompanije, nakon što je novi CEO preuzeo Acer koji već posljednjih 5 mjeseci bilježi ogromne gubitke i smanjen udio na PC tržištu. Ipak, Chen je svjestan ograničenja Liquid Leap-a, koji bi trebao raditi samo sa Android uređajima i ponuditi fitness funkcije, notifikacije SMS-a i poziva, kao i ostatak “standardne” smartwatch ponude usluga i funkcija, dok se iOS aplikacija očekuje uskoro.

“Ovo je prvi uređaj ove vrste koji predstavljamo, ali nije i zadnji”, te Chen ističe kako “industrija uči, a tako i Acer uči”. Ipak, kao svoju posebnost, Chen ističe sjajnu ekonomičnost i potrošnju energije, s obzirom da Acer predstavlja “veliku marku” koja ima značajne veze sa jednim od najznačajnijih proizvođača poluprovodnika na svijetu, kompanijom TSMC. “Energetski zahtjevi unutar ovih uređaja moraju biti zadovoljeni, ali i promijenjeni” – a Chen se nada da će upravo Liquid Leap biti to što će korisnici izabrati kada razmisle o kupovini novog pametnog sata koji treba da izdrži malo duže od konkurencije.

1/1