Nakon što su nam sa svojim Nioh serijalom pokazali kako znaju napraviti i više nego solidan soulslike akcioni RPG, Team Ninja se sada vraća svojoj viziji žanra sa igrom koja nastavlja tamo gdje je Nioh 2 stao.
A tamo gdje nas je Nioh vodio u mitološku verziju feudalnog Japana, Wo Long: Fallen Dynasty nas vodi u čudovištima preplavljenu drevnu Kinu - i to u vrijeme Tri kraljevstva, gdje ćete se boriti rame uz rame uz neke stvarne historijske ličnosti. Istina, u početku bi vam moglo biti tešo da upratite ko, šta, gdje i zašto radi u priči igre, ali ćete sa vremenom početi da pamtite likove i stvari će vam postati bar za nijansu jasnije.
Sa druge strane, srž igre - što će reći njena akcija - je i dalje na vrhunskom nivou. Protivnici su opasni, bossovi još i više, a zamke redovne, što igru čini prilično izazovnom. Istovremeno, neki od elemenata inspirisanih maestralnim Sekirom je čine svježijom i pristupačnijom. U Wo Longu se tako možete i šunjati, te protivnike napadati fatalnim udarcima sa leđa, pri čemu će vam od pomoći biti i mogućnost skakanja i iskorištavanja vertikalnosti igrinih nivoa. A onda su tu i spirit skala umjesto stamine, koja će vam olakšavati da protivnike oslabite pravovremenim blokiranjem njihovih udaraca, kao i zastave koje ćete pronalaziti po nivoima i koje će vam služiti kao checkpointi, ali i za dizanje morala - što će vas pak činiti jačim.
Pored jednostavnog stealtha (koji je, istini za volju, mogao i trebao biti nešto razrađeniji), te spomenutih zastava, igru će lakšom činiti i vaši NPC saveznici koje ćete moći pozvati u pomoć - ako već niste u pomoć pozvali druge igrače. Koji vam se, u klasičnom Dark Souls maniru, mogu suprotstaviti i u posebnim invazijama.
Ali, ima Wo Long i svojih mana. I dok nam neke od njih - poput sjena, a nekada čak i protivnika koji se učitavaju tek kada im priđete na desetak metara - nisu puno kvarile dojam, jedna druga jeste. Naime, ako ugasite igru jer ste recimo npr. premoreni i nakon detaljnog istraživanja nivoa odlučite dići ruke od borbe sa bossom - Wo Long će vas idući put vratiti na sami početak tog nivoa. I pri tome će resetovati kompletan progres sa zastavama i ubijenim mini-bossovima, umjesto da vas recimo vrati na posljednju podignutu zastavu, ako već ne i na tačno mjesto gdje ste igru ugasili, kao što je to slučaj u FromSoftware naslovima.
No, čak i uz navedene mane, Wo Long nas je ugodno iznenadio i dobro zabavio. Sa odličnom borbom fokusiranom na pravovremeno odbijanje protivničkih udaraca, dobrodošlim stealthom i interesantnim svijetom i protivnicima, u pitanju je soulslike itekako vrijedan pažnje svakog ljubitelja žanra.
SPECIFIKACIJE:
Žanr: soulslike
Razvojni tim: Team Ninja
Izdavač: Koei Tecmo
Platforme: PS5 (testirano), PS4, Xbox Series, Xbox One, PC
Igru ustupila: CD Media
Komentari 0 KOMENTARA
Komentiraj