Originalno predstavljen pod kodnim imenom Project Athia još 2020. godine, Forspoken je od prvog dana plijenio pažnju igrača. I to prvo svojim prostranim svijetom kojim je heroina igre jurila natprirodnom brzinom, a zatim i dijalozima, koji su jednima parali uši, a druge ostavljali nezainteresovanim.
No, raspričana heroina koja voli i opsovati je u ovom slučaju donekle i opravdana - naime, u Forspokenu uskačete ne u čizme, već u izlizane tenisice Frey Holland, newyorčanke koja se spletom magičnih okolnosti iznenada nađe u potpuno drugom svijetu, poznatijem kao Athia. Tamo će se pak na njenoj ruci naći magična i podjednako raspričana narukvica Cuff, koja će joj dati specijalne i za spašavanje svijeta itekako korisne vještine.
Kakvo sad spašavanje svijeta, pitate se? Pa, kao potpuna strankinja otporna na misterioznu maglu koja obavija njen novi svijet i pretvara sve živo u zombije, Frey će biti primorana spasiti Athiu i svoje nove prijatelje. I to u open world akcionoj avanturi sa potpisom ekipe koja nam je podarila Final Fantasy XV - zbog čega od nje i nismo očekivali previše. Pogotovo sa aspekta sporednih questova, koji su - u našem iskustvu - varirali od neinspirativnog jurenja mačaka po gradu kako biste došli do random crafting materijala, pa do fotografisanja svijeta. Koje je toliko kruto i ograničeno, ne dajući vam nimalo kreativne slobode i tjerajući vas da okrenete kameru u tačno određenom smjeru i da potom prilagodite zoom na tačno određeni nivo prije nego uslikate sliku identičnu slikama svih drugih igrača Forspokena.
Nažalost, sudeći po prvih desetak sati igre, ni glavni questovi nisu puno bolji i uglavnom se svode na trčanje od tačke A do tačke B, ubijanje raznih protivnika, te eventualnu potragu za određenim predmetima. Ono što nas je pri tome posebno iritiralo su neprirodne pauze između svake linije dijaloga tokom gameplaya, konstantni fade to black rezovi između cut scena i gameplaya, kao i nemogućnost kretanja tokom nekih dijaloga sa Cuffom. A preporučili bismo vam i da u opcijama smanjite učestalost usputnih prepucavanja sa njim - zahvaljivaćete nam se kasnije, vjerujte nam na riječ.
Ako ništa, sistemi kretanja i borbe su osjetno bolji elementi igre - Athiom ćete tako juriti uz pomoć tzv. magic parkoura, koji je užitak koristiti na većim distancama dok budete skoro pa letjeli preko livada i pentrali se po obližnjim stijenama sa stilom. Podjednako brza i atletična je i borba, pogotovo nakon što pobijedite prvog bossa i otključate nove magije, što vam definitivno preporučujemo da uradite prije nego se posvetite bilo kakvim sporednim questovima i aktivnostima.
Ali, čak i uz solidno, iako na manjim distancama nezgrapno kretanje, te borbu koja sa novim magijama postaje sve zabavnija, Forspoken ipak ne možemo olako preporučiti pored toliko boljih i interesantnijih naslova. Ali ako vam se nedavno objavljeni demo igre svidio, možda biste joj i mogli dati šansu - ko smo mi da vas u tome spriječimo?
SPECIFIKACIJE:
Žanr: akcioni RPG
Razvojni tim: Luminous Studios
Izdavač: Square Enix
Platforme: PS5 (testirano), PC
Komentari 0 KOMENTARA
Komentiraj