Originalni Mario + Rabbids Kingdom Battle nam je u sjećanju ostao kao jedna od neobičnijih i boljih Switch ekskluziva. Neobičnijih zbog svog sudara svjetova, gdje smo sa jedne strane imali Maria i ostatak njegove vesele ekipe, a sa druge Ubisoftove lude Rabbidse.
A boljih jer nam je taj sudar servirala u pristupačnoj, ali odlično zamišljenoj i realizovanoj strategiji na poteze u maniri novog XCOM-a.
***
Naravno, nakon toga je bilo i za očekivati kako ćemo jednog dana dobiti i nastavak, koji je prije nekoliko dana konačno stigao na Nintendovu popularnu konzolu, donijevši nekoliko interesantnih noviteta u ovu Ubisoftovu turn-based stratešku formulu.
No, prije nego se osvrnemo na dotične, vrijedi istaći kako je srž igre ostala ista. Rabbidsi će se tako i dalje šetati kroz Mushroom Kingdom, a Mario, Luigi i Princess Peach će još jednom udružiti snage sa svojim dugouhim pandanima kako bi se suprotstavili neprijateljima iz oba svijeta.
A suprotstavit će im se kako na overworld mapi, kojom ćete lutati upravljajući svojim likovima iz trećeg lica, usput rješavajući jednostavne zagonetke, tako i u borbama na poteze. Njih ćete pak aktivirati prilaskom protivnicima na overworld mapi ili započinjanjem neke od brojnih glavnih ili sporednih misija - koje će nekada biti tek OK, a sa vremena na vrijeme i prilično interesantne.
I tu dolazimo do jednog od najvećih noviteta koje donosi Sparks of Hope. Naime, kretanje tokom borbe više nije ograničeno kvadratnim poljima, već isključivo daljinom koju vaši likovi mogu preći prije izvođenja neke druge akcije. Tako npr. možete pozicionirati Maria kako bi Princess Peach uz njegovu pomoć skočila protivnicima iza leđa, prije nego ga vratite u zaklon i zapucate na odabranog protivnika. Ili se možete jednostavno kretati bilo kuda u maksimalnom radijusu samo kako bi provjerili odakle i kako možete napasti određene protivnike.
Uz to, borbe će biti dodatno osvježene i sa naslovnim Sparkovima, odnosno malenim stvorenjima sa kojima možete opremiti svoje likove, a koja će im dati pristup novim napadima i vještinama. I to vještinama poput privremene nevidljivosti ili pojačavanja napada kompletnom timu, ili recimo napadima munjama, otrovom ili meteorima (na koje će određeni protivnici biti slabi, a drugi otporni - znate već kako to ide). Same Sparkove pri tome možete i levelovati, baš kao i svoje likove, a ljubitelje taktiziranja će obradovati i mogućnost da Sparkove između svake borbe po želji prebacujete sa jednog lika na drugog kako bi se adekvatno prilagodili svakoj mogućoj situaciji.
Sve to je upakovano u očekivano simpatični i šareni vizualni stil, tako da je igra ne samo zanimljiva - i usput rečeno dovoljno izazovna - za igrati, već i ugodna za oči. Istina, nije nas iznenadila ni oduševila kao original, što je možda bilo i previše za očekivati. Ali da nas je zabavila i izvukla nam osmijeh na lice, povremeno nas tjerajući da dobro napregnemo moždane vijuge kako bismo završili neke od kompleksnijih misija - u to možete biti apsolutno sigurni.
SPECIFIKACIJE:
Žanr: TBS
Razvojni tim/izdavač: Ubisoft
Platforme: Nintendo Switch
Komentari 0 KOMENTARA
Komentiraj