Ako kojim slučajem već neko vrijeme niste igrali LEGO igre, LEGO Star Wars: The Skywalker Saga je očigledno kreirana kako bi vas podsjetila na sve njihove kockaste čari - i usput osvježila provjerenu, ali sada već zastarjelu formulu ovog serijala.

***

Osim što donosi gomilu noviteta - od open world mapa do redizajnirane borbe - najnovija igra studija Traveller’s Tales se vraća njihovim korijenima i filmskoj franšizi sa kojom su 2005. zakoračili u LEGO vode. I sve to pakuje u naprosto ogromnu cjelinu, koja ne samo da pokriva svih 9 filmova iz Skywalker sage, već nudi i omanju galaksiju planeta koje možete istraživati. A onda su tu i više od 1.000 specijalnih kockica koje treba pronaći i/ili otključati, te čak 380 likova, odnosno igrivih LEGO Star Wars figurica.

No, vratimo se na trenutak spomenutim novitetima. Između klasičnih linearnih nivoa, u najnovijoj LEGO igri ćete tako lutati i manjim open world mapama, gdje ćete obavljati sporedne misije i skupljati bonus kockice (sa kojima ćete pak otključavati nove vještine zasvoje najdraže heroje i negativce, podijeljene u desetak različitih klasa - od Jedija, preko lovaca na ucjene, pa do raznih droida). Pri tome, uživat ćete i u novoj borbi na blizinu, koja će omogućavati - i ponekad zahtijevati - izvođenje kombo poteza, dok će se kamera tokom borbe na daljinu približiti leđima vašeg lika, pretvarajući igru u pucačinu iz trećeg lica.

I dok je borba solidna - ali i dalje dovoljno jednostavna da u njoj mogu uživati i mlađi igrači - misije u igri nisu posebno maštovite, zahtjevne niti raznolike. Malo ćete trčkarati okolo, puno se boriti i povremeno upravljati nekim od poznatih Star Wars svemirskih brodova - bez konkretnih varijacija u protivnicima, mehanikama ili zagonetkama.

Isto tako, ako ćemo već cjepidlačiti, bilo bi nam draže kada bi cijeli svijet igre bio kreiran od LEGO kockica - umjesto što kombinuje LEGO likove, vozila i dekoracije na nivoima sa arhitekturom i prirodom koje su iscrane u realističnom stilu.

Ali, manje zahtjevni igrači - kao i oni mlađi, koji će igri pristupiti sa željom da se zabave uz svoje najdraže Star Wars likove - će zanemariti sve to i uživati u tradicionalno simpatičnom humoru LEGO igara. I, naravno, svim onim sitnim detaljima sa kojima će im igra namigivati, podsjećajući ih na filmske avanture Skywalker dinastije i prijatelja, istovremeno savršeno rekreirajući njihove LEGO Star Wars setove do zadnjeg detalja.

Stoga, ukoliko ovog proljeća tražite kakvu nezahtjevnu razbibrigu za sebe i svoje najmlađe - a pogotovo ako brige želite razbijati u split screen multiplayeru - LEGO Star Wars: The Skywalker Saga bi mogla biti idealna igra za vas.

1/1

Razvojni tim: Traveller’s Tales
Izdavač: Warner Bros. Interactive Entertainment