Kao velikim ljubiteljima Rainbow Six Siegea - inače, ako nas pitate, najboljeg multiplayer FPS-a svih vremena - najava njegovog kooperativnog spin-offa nas je, blago rečeno, zaintrigirala.
A kako i ne bi, kada je dotični uzeo napetu kompetitivnu akciju, te je zamijenio sa kooperativnim napucavanjem vanzemaljaca. Da, dobro ste pročitali - Rainbow Six Extraction je kooperativni FPS, u kojem ćete u timovima od tri igrača napucavati vanzemaljce i usput rješavati randomizirane zadatke i misije.
No, ljubitelji Siegea raspoloženi za malo kooperativne akcije mogu komotno odahnuti, jer je Extraction uspio zadržati ključni element svog prethodnika - njegovu napetost. Iako, istini za volju, u nešto drugačijem obliku.
Umjesto da grčevito iščekujete posljednji protivnički napad, pažljivo osluškujući sa koje strane bi vam mogli prići i kroz koji zid, pod ili plafon zapucati na vas, ovdje će vas tako na rubu fotelje/kauča/stolice držati generalno stanje vaših operatera (inače nam dobro poznatih iz Siegea).
Naime, kada i ako vas vanzemaljci rane tokom misije - a ranjavat će vas redovno - do kraja iste se nećete moći u potpunosti izliječiti, već samo privremeno boostati health. I što je najbolje od svega, ranjeni specijalci se neće automatski izliječiti ni nakon završetka misije, već će vas čekati “na klupi”, gdje ćete im health puniti zarađujući što je više moguće iskustvenih poena u idućim misijama sa drugim članovima Rainbow tima.
A ukoliko vam ni to nije dovoljna kazna, likovi koji zaginu tokom misije, bez da ostatak tima njihovo učahureno tijelo uspješno izvuče sa mape, će vam postati u potpunosti nedostupni dok ih - zajedno sa prikupljenim iskustvenim poenima - ne spasite u nekoj od narednih misija.
Na ovaj način - što će reći sa neuspjesima i greškama koje imaju opipljive posljedice - Extraction se izdvaja iz mora drugih kooperativnih pucačina, gdje će vas neuspjeh eventualno vratiti na početak nivoa prije nego vam igra da novu šansu.
Osim toga, Extraction će vas tako tjerati da ga igrate sa različitim operaterima, umjesto da se vežete samo za jednog ili par njih. Samim tim, situacijama ćete morati pristupati iz drugačijih uglova, koristeći sve one vještine po kojima su Siege specijalci poznati - od Vigilove privremene nevidljivosti (koja će ovdje zavarati protivnike umjesto kamera), preko Lionovog skeniranja meta u pokretu, pa do Sledgeovog čekića, sa kojim ćete razvaljivati zidove i otvarati nove kratice za svoj tim.
I da, destrukcija nivoa po kojoj je Siege poznat je prisutna i ovdje, kao i barikadiranje područja koja treba odbraniti. Ali, ako je suditi po našem dosadašnjem iskustvu, ista nije ni približno toliko u fokusu kao u Siegeu, iako ostaje da se vidi kako će se situacija razvijati što igru budemo više igrali.
A da ćemo je igrati, u to ne trebate sumnjati. Za sada nam se čini da smo tek zagrebali njenu površinu - i to površinu bogatu randomiziranim misijama i zadacima, vanzemaljskim muljem koji će vas drastično usporavati, različitim tipovima protivnika i njihovim mutacijama i ko zna čime sve ne. Drugim riječima, pred nama su nove lokacije, protivnici i gomila dodatne opreme koje tek trebamo otključati i vidjeti.
Ali, čak i bez da smo iskusili sve što nudi, Extraction se sa svojim odličnim napucavanjem, te napetim šunjanjem i akcijom koja ima opipljive posljedice, čini kao prvoklasan kooperativni multiplayer FPS uz koji ćemo provesti još mnoge noći i dane.
SPECIFIKACIJE:
Žanr: kooperativni multiplayer FPS
Razvojni tim/izdavač: Ubisoft
Platforme: PS5 (testirano), PS4, Xbox Series, Xbox One, PC
Komentari 0 KOMENTARA
Komentiraj