Čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni. Neki dan smo tako, na primjer, ostali oduševljeni kada smo shvatili da su koordinate koje treba unijeti na početku Guardians of the Galaxy igre zapravo legendarni Deus Ex kod, 0451.

Na taj način, njeni kreatori iz Eidos Montreala, inače zaslužni za maestralni Human Revolution i Mankind Divided, su nam namignuli i dali do znanja da smo u sigurnim rukama. Jer čak i kada zaglave na drugom kraju galaksije sa potpuno drugačijom igrom, možemo biti sigurni da su za nas pripremili još jednu vrhunsku avanturu.

***

Ako Guardianse poznajete kao i mi - iz Marvelovih filmova - neće vam dugo trebati da se naviknete ni na njihove pandane iz igre. A i zašto bi, kada je tu sve što vam treba: humor, raspričani likovi, muzika iz 80-ih i maštovita naučno-fantastična okruženja obojena u sve boje vidljivog spektra.

Samu igru ćete igrati iz trećeg lica - i to kao Star-Lord - dok će vam Rocket, Gamora, Drax i Groot praviti društvo u borbi, ali i izvan nje, pomažući vam u rješavanju jednostavnih zagonetki, ili jednostavno pričajući sa vama. A pričaće puno - i pričaće konstantno, prepucavajući se, dobacujući jedni drugima i zezajući se međusobno, ali i sa gomilom drugih likova koje ćete sresti tokom svoje avanture.

Eidosu ovdje moramo skinuti kapu i na uvjerljivim odnosima između članova vaše družine, kojima će trebati vremena da se zbliže i počnu vjerovati jedni drugima, ali i humoru, obzirom da nas je igra često znala nasmijati ne samo sa svojim dijalozima, već i sa raznim komičnim situacijama i vizuelnim šalama.

Zahvaljujući svemu tome, velike su šanse da ćete se u jednom trenutku, nakon povratka na brod sa ko zna koje po redu lude planete, uhvatiti kako se tu osjećate kao kod kuće, sa osmijehom na licu i okruženi dobrim prijateljima.

1/1

Uz to, igra izgleda fenomenalno i ne boji se nešto čudnijeg i drugačijeg vizualnog stila. Za razliku od gomile naučno-fantastičnih naslova, Guardiansi će vas tako voditi na neobične planete i svjetove, prepune nesvakidašnjih biljaka, vanzemaljaca i arhitekture koja će vas ostavljati bez daha.

Za to vrijeme, uživaćete i u vrhunskom soundtracku sa klasicima 80-ih - od Billy Idola i njegovog White Weddinga, preko A-ha koji će svirati Take on Me, pa do Ricka Astleya i dobre stare Never Gonna Give You Up, muzika u Guardiansima nas je redovno oduševljavala i dizala atmosferu na novi nivo. Pogotovo kada bi, tokom kritičnih situacija u borbi, Peter okupio Guardianse oko sebe, te ih sa kratkim govorom i dobrom muzikom pokušao inspirisati da se borbe još bolje.

Usput, borbu je najlakše opisati kao jednostavnu, ali solidnu. Sa Star-Lordom ćete napucavati protivnike koji će varirati od ogromnih želea do svemirskih guštera, izmičući se njihovim napadima i dajući instrukcije ostalim Guardiansima kada vam zatrebaju neki od njihovih specijalnih napada. Osim toga, tokom igre ćete često donositi odluke u brojnim dijalozima, što će priču učiniti nešto personalnijom - a iako će svi putevi voditi istom kraju, vaše odluke će nerijetko zaista imati opipljive posljedice.

Sa druge strane, igra pati i od nekoliko neugodnih problema - dijaloga ima toliko da ćete ih nekada, htjeli to ili ne, prekinuti nekom akcijom koju ste izveli, bilo da ste napali zapucali na protivnike ili napravili par koraka u pogrešnom smjeru. Štaviše, konverzacije će se nekada preklopiti jedna sa drugom i čak i ako ne uradite ništa - i nikada se neće nastaviti tamo gdje su stale nakon što ih prekinete i odslušate neku drugu, kao što su se recimo nastavljale u najnovijim nastavcima Uncharteda. A da i ne spominjemo druge bugove, od kojih bi oni najgori povremeno blokirali progres ili zaledili igru, tjerajući nas da je resetujemo i vratimo se na zadnji checkpoint.

Ali, čak i sa ovakvim problemima, Guardians of the Galaxy je odlična igra i obavezno štivo za sve ljubitelje naučno-fantastičnih avantura. I zanemarite sve one pesimiste i ljude kojima je Marvel dosadio - sa prvoklasnim naučno-fantastičnim pejzažima, interesantnom pričom, genijalnim soundtrackom i šarmatnom postavom likova, Guardiansi su definitivno jedno od većih iznenađenja - ako već ne i najboljih igara - ove godine.

Razvojni tim: Eidos Montreal
Izdavač: Square Enix
Platforme: PS5 (testirano), PS4, Xbox Series, Xbox One, PC