Po nepisanom pravilu, Noć vještica smo i ove godine obilježili uz horore - kako filmske, tako i one interaktivne. A obzirom da je Supermassive Games nekoliko dana ranije izbacio i najnoviji nastavak svoje Dark Pictures antologije, nije nam dugo trebalo da odlučimo koji horor ćemo igrati ovog puta.

***

I dok nas prethodni nastavak antologije nije posebno oduševio sa svojom pričom o vješticama, House of Ashes nas je zaintrigirao već od prve minute, vodeći nas put Iraka i pričajući priču o američkim vojnicima koji su umjesto Sadamovog hemijskog oružja tokom svoje misije pronašli nešto stvarnije - i puno opasnije.

Pri tome, igru ćete igrati kao nekoliko različitih likova, redovno uskačući u čizme drugih članova družine i konstantno komunicirajući sa ostatkom ekipe. I što je najbolje od svega, osim sa nekoliko Amerikanaca, igraćete je i kao jedan irački vojnik, a priča će vam u nekoliko navrata skrenuti pažnju na staru izreku o neprijateljima vaših neprijatelja - što možda i zvuči jeftino, ali je premisa koja je igru nama definitivno učinila zanimljivijom.

I baš kao i u prethodnim nastavcima, odluke koje budete donosili kroz dijaloge će utjecati na priču i sudbine svih likova - i to nekada nekada na male, a nekada na velike načine. I nekada odmah, a nekada satima kasnije.

A osim što ćete sa tim odlukama oblikovati svoje likove (možete recimo biti hladnokrvni poručnik kakvog ste do sada vidjeli u američkim filmovima bezbroj puta, otresito reagujući na svaki pokret drugih vojnika, ili možete spustiti loptu na zemlju i biti pristupačnije ljudsko biće), kroz igru ćete istraživati i različite lokacije, te se povremeno pokušavati izvući iz po život opasnih situacija. Dotične će pak od vas zahtijevati da pravovremeno pritisnete tipke prikazane na ekranu, ili da recimo nanišanite određenog protivnika prije nego vam istekne vrijeme - kojeg ćete uvijek priželjkivati barem sekundu više.

Povrh toga, House of Ashes vam daje i znatno više slobode prilikom kontrolisanja kamere, koju ćete ovaj put u dosta situacija moći okrenuti gdje god želite. Štaviše, ne sjećamo se nijednog trenutka sa fiksnim uglom kamere i problemima sa upravljanjem likovima prilikom promjene kadra - ako ih je uopšte i bilo.

Sve to House of Ashes čini najboljim nastavkom Dark Pictures antologije do sada. Sa zanimljivom pričom koja će vas odvesti do neočekivanih mjesta, odlukama koje će istu učiniti vašom, te kontrolama i igrivim sekvencama koje su za nekoliko nijansi bolje u odnosu na prethodnike, u pitanju je horor koji možemo preporučiti svim ljubiteljima žanra i nešto strašnijih avantura.

1/1

Žanr: horor
Razvojni tim: Supermassive Games