U početku to bijahu VR misije za originalni Metal Gear Solid, a zatim Substance i Subsistence verzije Metal Gear Solida 2 i 3, da bi se nedavno na našem PlayStationu zavrtila i nova verzija Kojiminog Death Strandinga, podnaslova Director’s Cut.
Međutim, za razliku od istoimene verzije Ghost of Tsushime, koja je uz brojna sitna poboljšanja upakovala i kompletnu Iki Island ekspanziju (sa kojom je nadmašila sva naša očekivanja), Director’s Cut verzija Death Strandinga je sličnija spomenutim reizdanjima MGS igara, fokusirajući se na tek nekoliko kraćih novih misija i omanju gomilu neobičnih noviteta.
Među njima ćete tako pronaći nova oružja i alate koji će vam olakšati transport tereta sa kraja na kraj mape, poput topa sa kojim teret možete lansirati teret na duge distance, ili recimo robota koji će nositi i vas zajedno sa teretom. Pored toga, Director’s Cut donosi i streljanu u kojoj možete vježbati svoje borbene vještine, kao i trkaću stazu na kojoj se možete utrkivati sa raznim vozilima dostupnim u igri, što je nešto što definitivno nismo očekivali.
Ono što pak jesmo očekivali su bolje performanse - Death Stranding se na PlayStationu 5 tako vrti u 60 frameova u sekundi, sa tim da će framerate biti nešto stabilniji u Performance modu, ali ništa manje impresivan u Quality modu koji će igru pokretati u nativnoj 4K rezoluciji. Uz to, u opcijama ćete pronaći i Widescreen mod, koji će igru prikazivati u filmskom 21:9 formatu, sa većim vidnim poljem i crnim trakama na vrhu i dnu ekrana, što je svakako interesantan pristup za konzole bez nativne podrške za ultrawide ekrane.
Na kraju, vrijedi spomenuti i znatno brža učitavanja, kao i odličnu podršku za DualSense haptički feedback i adaptivne triggere, zahvaljujući kojima ćete osjetiti sve, od timefall kiše koja pada po vašem liku, pa do napora prilikom balansiranja ogromnog tereta na leđima dok ga budete stabilizovali sa L2 i R2 tipkama.
***
Uzimajući u obzir da nam je već i originalno izdanje igre bilo fantastično, a njen fokus na transport tereta i borbu sa terenom umjesto sa protivnicima dašak svježeg zraka u moru akcijom nabijenih blockbustera, Director’s Cut noviteti nam i nisu bili neophodni za uživanje u PS5 verziji Kojiminog najnovijeg remek-djela.
Da se razumijemo, poboljšane performanse su svakako dobrodošle, ali ono što Death Stranding čini Death Strandingom je njegov duh indie igre sa neobičnom premisom i nesvakidašnjim gameplay sistemima, umotan u ruho multimilionskog blockbustera. A taj duh i dalje živi, tako da vam Director’s Cut možemo preporučiti bilo da ste Death Stranding već odigrali, bilo da mu tek trebate dati šansu.
SPECIFIKACIJE:
Žanr: Kojima reče "action game/strand game (social strand system)", tako da idemo sa tim
Razvojni tim: Kojima Productions
Izdavač: SIE
Platforme: PS5
Komentari 0 KOMENTARA
Komentiraj