Ne znamo za vas, ali nama je ideja o Resident Evilu sa vampirima i vukodlacima zvučala odlično i prije nego je Capcom najavio osmi nastavak ovog kultnog serijala, čim su Internetom krenule kružiti glasine o istom.

A sada, kada smo ga konačno odigrali, možemo mirne duše reći - naš optimizam je bio na mjestu.

***

Resident Evil Village nastavlja tamo gdje je stao Resident Evil 7: Biohazard i čim ga pokrenete biće vam jasno kako je Capcom inspiraciju ovaj put potražio u legendarnom Resident Evilu 4.

Kao i prošli nastavak, Village ćete igrati iz prvog lica, u ulozi Ethana Wintersa - sa tim da ćete se ovaj put zateći u misterijom obavijenom selu u Rumuniji, koje će u sjećanje prizvati Leonove avanture iz Ganadosima opkoljenih španskih zabiti. Tome dodajte i sumnjivog trgovca, koji će se uvijek naći na pravom mjestu u pravo vrijeme, igranje tetrisa sa inventarom, kao i nešto veći fokus na akciju u odnosu na horor - i dobićete svoju dozu Resident Evila 4 u nekom novom ruhu.

I to kakvom samo ruhu - Village izgleda jednostavno fantastično, od lokacija poput sela u kojem ćete početi svoju avanturu, preko ogromnog gotičkog dvorca nalik na Yharnam i njegovu okolicu iz Bloodbornea, pa do dizajna protivnika kakve do sada nismo viđali u serijalu. Umjesto zombija, ovaj put će vam se tako na putu naći kojekakvi vukodlaci i vampiri, ali i razni drugi protivnici koji se odlično uklapaju u Resident Evil univerzum, istovremeno ga osvježavajući sa nekim novim i drugačijim stilom.

I što je najbolje od svega, to važi za kompletnu igru - koliko je sličan svojim prethodnicima, Village se od njih toliko i razlikuje. Sve u igri je tako na svom mjestu, bilo da je u pitanju neka potpuno nova ideja, lokacija ili protivnik, bilo da su u pitanju klasične Resi zagonetke. Uz to, atmosfera je standardno vrhunska i dovoljno napeta - ali i svježa taman toliko da se osjećate kao da igrate nešto novo i drugačije. Sa druge strane, priču bismo okarakterisali čak i kao nešto interesantniju nego smo očekivali - pogotovo zbog toga što nas vodi u neke nove krajeve Resi univerzuma, istovremeno ih uvezujući sa likovima i korporacijama koje smo upoznavali tokom proteklih 25 godina.

Jedini problem - i to uslovno rečeno - je taj što Village uprkos svim svojim kvalitetama neće revolucionizirati serijal, a kamoli neki od žanrova u koje bi ga mogli svrstati, kao što je to pošlo za rukom njegovom uzoru. A kada je to jedini problem koji nam pada na pamet, možete biti sigurni da je pred vama prvoklasna igra za sve ljubitelje Resident Evila, ali i akcionih horora.

1/1

Žanr: survival horror/akcija
Razvojni tim/izdavač: Capcom