Kada vidite da iza neke igre stoji izdavačka kuća Annapurna Interactive, možete biti sigurni da je pred vama interesantan i kvalitetan, a nerijetko i poseban naslov drugačiji od svega što ste do tada igrali. Samim tim, Maquette smo dočekali raširenih ruku - i to ne samo jer je u njega vjerovala ekipa iz Annapurne, već i zbog toga što nas je premisa igre zaintrigirala već na prvi pogled.

Naime, Maquette je jedna od onih puzzle igara koje se igraju sa perspektivom na nesvakidašnji način. U sredini svakog nivoa ćete tako pronaći maketu tog nivoa, što će vam omogućiti da manipulišete veličinom objekata ključnih za rješavanje zagonetki.

Na primjer, ključ koji ste izvukli iz obližnjih vrata vam može poslužiti kao most za prelaženje prepreke na drugom kraju nivoa - dovoljno je samo da sa njim dođete do makete i tamo ga postavite na željeno mjesto, nakon čega će se pojaviti na samom nivou u tom omjeru. Ili, ako želite smanjiti neki objekat, dovoljno je da ga spustite na pod pored objekta gdje se nalazi maketa, te zatim priđete istoj i tamo ga potražite u njegovoj minijaturnoj varijanti.

Osim interesantne premise, Maquette karakteriše i priča o zaljubljenom paru i njihovoj vezi, ispričana kroz kratke sekvence i sjećanja iz njihovog života - i sve zanimljivija što bude bliža svom kraju. Pogotovo kada vas natjera da se zamislite o preprekama u vezama koje možda i nisu toliko male ili velike koliko se čine na prvi pogled - što će se ogledati i u zagonetkama koje ćete u tom trenutku rješavati.

Na kraju, moramo reći kako nas Maquette nažalost nije oduševio onoliko koliko je to polazilo za rukom drugim igrama koje je izdala Annapurna Interactive. Istina, igrine zagonetke su znale biti interesantne, a ni njena priča nam nije bila mrska, ali se ispostavilo kako svi ti elementi nisu kliknuli zajedno u mjeri u kojoj smo očekivali.

No, nemojte nas krivo shvatiti - Maquette je sasvim solidan i vrijedi vaše pažnje ukoliko vam je ovih dana dosadno, a već ste odigrali sve druge puzzle igre koje su vam se dopale šaka.

1/1

Žanr: puzzle game