I dan danas se sjećamo svog prvog susreta sa vukodlacima iz World of Darkness univerzuma.

Godina je bila 2004. i igrali smo originalni Vampire: The Masquerade - Bloodlines, razmišljajući kojoj vampirskoj frakciji da se priključimo, kada nas je zaskočilo ogromno i dlakavo stvorenje, koje je svijet igre odjednom učinilo većim i interesantnijim nego smo uopšte mogli i zamisliti.

Sedamnaest godina kasnije, pred nama je Werewolf: The Apocalypse - Earthblood, old-school akciona igra fokusirana upravo na vukodlake ovog svijeta. A kada kažemo old-school, onda to zaista i mislimo - nivoi u Earthbloodu su linearni, priča je jednostavna, a na vama je uglavnom da pobijete sve protivnike na koje naiđete.

I budite bez brige - oni to ovdje itekako zaslužuju, radeći za korporaciju koja sa svojim projektima šteti Majci Prirodi na bezbroj načina. No, Earthblood definitivno nećete igrati radi priče, a ni radi likova, koji nisu posebno dobro napisani, interesantni, ni animirani. Tome dodajte jednostavna okruženja i cut-scene prezentovane kroz grubo kompresovane video fajlove - i dobićete igru koja izgleda kao remaster kakvog mid-budget PS3 naslova.

Ali, jednom kada krene akcija, zaboravićete na sve to. Naime, iako će vam igra redovno davati mogućnost da se šunjate u ljudskoj ili formi solidno animiranog vuka, njeno srce čini pretvaranje u vukodlaka i borba sa gomilom protivnika. I ne, nama nije smetalo ni to što se više-manje svaka borba odvijala isto - prvo bi, šunjajući se, eliminisali šačicu protivnika, prije nego nas neko primjeti. A tada bi krenuo haos, sve sa heavy metal soundtrackom i grebanjem protivnika kandžama, skakanjem po njima i bacanjem njihovih tijela na sve strane.

Štaviše, u vukodlaka se možete pretvoriti ne samo u toku borbe, već čak i usred nekih dijaloga, ukoliko nemate strpljenja da pokušate doći do kritičnih informacija bez proljevanja hektolitara korporativne krvi.

Šteta samo što boss borbe nisu maštovitije i izazovnije, a priča i likovi interesantniji, jer bi Earthblood sa njima mogao puno bolja igra. Ali, čak i ovako nam ostaje solidan akcioni naslov sa interesantnom mitologijom i zabavnom borbom, uz koju se lako opustiti nakon napornog radnog dana ili recimo stotinjak i kusur sati provedenih uz Assassin’s Creed: Valhallu i druge blockbustere koje smo igrali proteklih mjeseci.

1/1

Žanr: akcija
Razvojni tim: Cyanide