Nakon što su se 2016. našli na našem radaru zahvaljujući interesantnom hororu Layers of Fear, ekipa iz studija Bloober Team je nastavila sa istraživanjem ovog žanra, da bi nam godinu dana kasnije ponudili i Observer. A obzirom da smo u protekle tri godine propustili sve prilike da ga zaigramo, lansiranje njegove next-gen verzije, podnaslova System Redux, nam je poslužilo kao savršen izgovor da zaronimo u njegov cyberpunk svijet.
I… moramo priznati kako nije ostavio neki poseban dojam na nas, no krenimo nekim redom. Premisa igre je interesantna - vaš lik, detektiv Daniel Lazarski, nakon ko zna koliko godina konačno stupi u kontakt sa sinom, kojem se ubrzo potom gubi svaki trag. I tu počinje vaša nova cyberpunk avantura, tokom koje ćete istraživati blok zgrada u futurističkom Krakowu, hakirajući poneka vrata, kompjuter ili biočip u glavi njegovih stanovnika kako bi došli do istine.
Vaša interakcija sa svijetom Observera će se pri tome svoditi na istraživanje njegovih lokacija i scena raznih zločina, te poneki razgovor sa drugim likovima - dok će određeni elementi horor igara na koje ste navikli ovdje biti rijetka pojava. Pogotovo ako govorimo npr. o sakrivanju od kojekakvih čudovišta i protivnika.
Za razliku od elemenata horora, sve ono što biste od jedne cyberpunk igre očekivali je na svom mjestu. Poljskom tako vladaju ogromne korporacije i ljudi više ne znaju gdje završavaju njihova organska, a počinju mehanička tijela - što će Bloober iskoristiti na više načina kako bi vam prikazao Danielove i muke drugih stanovnika Krakowa. No, igra uprkos tome i svojoj turobnoj atmosferi u nama nije izazivala neku posebnu tjeskobu, a situaciji ne doprinosini činjenica da Danielu glas posuđuje pokojni Rutger Hauer, koji zvuči prilično umorno i, usudili bi se reći, pomalo nezainteresovano.
Slična je situacija i kada su u pitanju next-gen poboljšanja - Observer: System Redux izgleda sasvim pristojno, ali ne i posebno impresivno, uprkos kristalno čistim 4K vizualima, podršci za ray tracing i nekoliko zgodnih DualSense efekata, poput korištenja adaptivnih triggera za simuliranje šteka na vratima.
Sa druge strane, svidjelo nam se što se igra ne oslanja na jump scare momente kako bi prepala igrače, a i ko zna - možda sa svojom pričom i pristupom žanru na vas ostavi snažniji dojam nego na nas.
Ili smo možda jednostavno površni i jedva čekamo da se vratimo ozloglašenom Cyberpunku 2077 i nastavimo sa istraživanjem njegovog Night Cityja, koji nas je unatoč svim svojim problemima, zaintrigirao puno više od Observera.
SPECIFIKACIJE:
Žanr: horor
Razvojni tim/izdavač: Bloober Team
Platforme: PS5 (testirano), Xbox Series, PC
Komentari 0 KOMENTARA
Komentiraj