Nakon što smo se u virtuelnoj stvarnosti okušali u ulozi X-Wing pilota u kratkom, ali slatkom Battlefront DLC-u, bilo je krajnje vrijeme da vidimo kakav je osjećaj u njoj mahati lightsaberom.

I odmah vam možemo reći kako je Vader Immortal solidno VR iskustvo. Za početak, neće umoriti čak ni one igrače koji ne mogu dugo izdržati sa VR headsetom na glavi, obzirom da će vam svoju priču ispričati kroz tri epizode u trajanju od po 45 do 60 minuta.

Osim toga, tu su i više-manje sve opcije za podešavanje komfora - uključujući glatko i okretanje pod uglom, kao i mogućnost preskakanja sekcija u kojima se trebate penjati po kojekakvim ljestvama i šipkama (vrijedi spomenuti kako smo ovu opciju iskoristili i sami kako bi zaobišli bug koji nam nije dopuštao silazak sa šipke po kojoj smo se u jednom trenutku morali penjati).

No, zanemarimo sada sve te naizgled nebitne detalje - Vader Immortal ćete igrati jer želite doživjeti Star Wars univerzum kao nikada prije. A igra će vam to i omogućiti, stavljajući vas u čizme krijumčara koji je zalutao na Mustafar, planetu dobro poznatu ljubiteljima ove daleke galaksije. Tamo ćete pak otkriti kako je pred vama još jedna priča o krvnim lozama, te da je vaš lik potomak izvjesnih starosjedioca i korisnika Sile čije tajne Darth Vader pokušava otkriti. Kako i zašto - to vam nećemo reći (iako vas razlog neće iznenaditi), ali ćemo vam reći kako ćete ubrzo nakon početka igre dobiti vlastiti lightsaber, a nešto kasnije i mogućnost korištenja Sile.

Drugim riječima, neće vam dugo trebati da se počnete osjećati poput pravog jedija, u jednoj ruci držeći lightsaber i sa njim blokirajući paljbu iz protivničkih blastera, a drugom koristeći Silu sa kojom ćete protivnike bacati u okolne provalije.

A jednom kada završite story mod, Vader Immortal će vam ponuditi Lightsaber Dojo, bonus mod u kojem ćete se okušavati u različitim izazovima sa svojim lightsaberom, poput recimo borbe sa trening robotima koji će vas napadati u sve većim i većim brojevima.

Samih izazova ćete u igri pronaći čak 120, što je nama bilo i više nego dovoljno, iako Vader Immortal čak i bez njih možemo proglasiti još jednim zabavnim VR iskustvom u Star Wars univerzumu. Nažalost, kao cjelina nas nije oduševio koliko pilotiranje X-Wingom u već spomenutom Battlefront DLC-u (što je još jedan od razloga zašto se ovih dana radujemo nadolazećem Star Wars Squadronsu), ali da je osjećaj mahanja lightsaberom u virtuelnoj stvarnosti zaista poseban - u to ne trebate sumnjati.

1/1

Razvojni tim:ILMxLAB
Izdavač: Disney Interactive Studios