Predator: Hunting Grounds je najnovija u nizu asimetričnih multiplayer igara, u kojima će se tim od nekoliko slabijih likova suprostaviti jednom ultra-snažnom protivniku kojim upravlja drugi igrač (zbog čega i ne čudi to što iza nje stoji IllFonic, studio zaslužan za jedan od popularnijih naslova u žanru - Friday the 13th). U ovom slučaju, tim od četiri komandosa će se naći oči u oči sa Predatorom - sa tim da im njegova eliminacija nikada neće biti primarni cilj.

Naime, komandosi će se, osim imitiranjem Arnolda Schwarzeneggera, više-manje konstantno baviti vlastitim misijama - bile one eliminacija kojekakvih kriminalaca ili potraga za tajnim dokumentima, dok će na iste zaboraviti samo ukoliko usput uspiju eliminirati Predatora. Za to vrijeme, Predator će imati jedan cilj - “uloviti” što više komandosa i otići kući sa svojim krvavim trofejima.

Kao što ste mogli pretpostaviti, sve to će se odigravati u divljim džunglama Južne Amerike, gdje će misije za komandose biti randomizirane, tako da nikada nećete znati kuda tačno će vas odvesti iduća faza. Istina, same misije nisu ništa posebno i svode se tek na eliminaciju priglupih AI protivnika ili kontrolisanje neke lokacije na određeni vremenski period. Ali, obzirom da su tu tek kako bi komandosima skrenule pažnju sa prave prijetnje, svoj posao obavljaju solidno.

I tu dolazimo do srži igre - sukoba između lovca i lovine. Komandosi će akciju posmatrati iz prvog lica, a na raspolaganju će imati standardne sačmarice, automatske i poluautomatske puške i snajpere. Sa Predatorom ćete pak upravljati iz trećeg lica, u borbi koristeći njegova klasična oružja, poput Plasma Cuttera, Smart Disca i Combisticka (nova oružja ćete otključavati levelovanjem, sa tim da igranjem sa komandosima možete otključavati ne samo njihova, već i nova oružja i perkove za Predatora - i obrnuto).

I dok je FPS napucavanje sa komandosima osrednje kvalitete, a korištenje Predatorovih oružja tek za nijansu bolje, sama akcija je prilično zabavna. I to ponajviše zbog činjenice da su developeri gomilu sitnica iz originalnog filma pretvorili u gameplay mehanike.

Sa Predatorom se tako možete verati po drveću i biti nevidljivi, uživajući u njegovom karakterističnom clicking zvuku kada je blizu mete, dok se komandosi npr. mogu namazati blatom kako bi prikrili svoj toplotni trag, istovremeno se panično osvrćući na svaki šum iz obližnjih krošanja.

Sve to doprinosi atmosferi igre i čini je dostojnom izvornog materijala, tako da smo novoj igri ekipe iz IllFonica na kraju oprostili i nekoliko bugova, ali i osrednje vizuale i ponekad klimav framerate. Što će reći - ako volite Predatora i voljni ste progledati kroz prste jednoj mid-budget igri, dobrodošli u Hunting Grounds i vidimo se uskoro preko nišana!

Offical Site

1/1

Žanr: asimetrični multiplayer FPS/TPS