Kada je Square Enix 2015. najavio Final Fantasy VII Remake, bili smo i više nego skeptični, pomislivši kako je u pitanju samo CGI trailer, te da prava igra nikada neće vidjeti svjetlo dana.

Međutim, skepticizam se ubrzo ustupio mjesto iznenađenju, kada su prikazali prvi gameplay video, da bi prije nekoliko dana konačno i sami zaigrali jedan od najočekivanijih remakeova svih vremena.

***

Priču sedmog Final Fantasyja već znate - Cloud, Barret, Tifa i njihova Avalanche ekipa su eko-teroristi koji se suprotstavljaju Shinri, gigantskoj korporaciji čija glad za resursima ugrožava cijelu planetu.

I tu Remake neće mijenjati puno toga - ako zanemarimo činjenicu da će početak igre, proveden u gradu Midgaru, razvući na tridesetak sati i pretvoriti u samostalan naslov. No i to ste već znali ako ste pratili razvoj igre, tako da nam ne preostaje ništa drugo nego da vam kažemo kako je finalni rezultat - sasvim solidan.

Priča i likovi su i dalje interesantni - i, ako nas pitate, za nekoliko klasa bolji nego u Final Fantasyju XV. Uz to, Remake izgleda vrlo dobro, iako je primjetan kontrast između art dizajna lokacija (koje izgledaju upravo onako kako ste ih i zamišljali kada ste igrali original) i mutnih tekstura koje kvare njihov izgled.

A kada se već žalimo, moramo se dotaći i neinspirativnog i potpuno linearnog level dizajna. Kroz cijelu igru ćete tako lutati kojekakvim hodnicima - bili oni na otvorenom ili zatvorenom - uz nekoliko izleta u klasična JRPG naselja sa šačicom side questova (sami side questovi nisu ništa posebno, ali nisu ni toliko grozni da će vas od njih zaboliti glava, kao što je to bio slučaj u FFXV). A ukoliko vam se nekada i ukaže prilika da skrenete sa “pravog” puta, na drugom kraju hodnika će vas obično dočekati tek health ili mana potion.

Da se razumijemo, linearni nivoi generalno nisu problem. Ali, kada se otegnu - kako doslovno, tako i figurativno, sa sekcijama u kojima će vaši likovi hodati sporo (i još sporije se provlačiti ispod raznih ruševina)… eh, tada bi mogli početi gubiti živce. Nažalost, takvih situacija u Remakeu ima i previše, dok cijelu sliku dodatno kvari i nekoliko nepotrebno dugih poglavlja i izleta u kanalizaciju Midgara.

Srećom, sistem borbe je puno bolji aspekt igre. Naime, dotična se odvija u stvarnom vremenu i daje vam mogućnost da kontrolišete bilo kojeg člana družine. Osim toga, izvođenjem regularnih napada ćete puniti simpatično nazvanu ATB/Active Time Battle skalu, sa kojom pak otključavate kojekakve magične i specijalne napade. Tome dodajte izmicanje i blokiranje, ali i mogućnost da protivnike nakratko ošamutite - i dobićete borbu koja je ne samo izazovna, nego i prilično zabavna.

Ipak, što je najzanimljivije od svega, Remake nam je na kraju bio interesantniji nego smo očekivali - iako se ne ubrajamo u fanove JRPG žanra, a još manje u fanove Final Fantasy serijala. Štaviše, kada se osvrnemo na neke izmjene u priči i zanemarimo neke od većih mana igre, jedva čekamo vidjeti šta će Square Enix uraditi sa njenim sljedećim nastavkom.

1/1

Žanr: JRPG
Razvojni tim/izdavač: Square Enix