Iako je prije izlaska podigao oblake i oblake prašine, čemu je gaming javnost doprinosila fokusirajući se na već poznate, ali i kojekakve potencijalne kontroverze, novi Modern Warfare se na kraju pokazao kao ni više, ni manje nego - standardni Call of Duty.

Drugim riječima, pred nama je još jedan nastavak serijala koji će nas kroz svoj singleplayer pokušati zabaviti sa bombastičnim sekvencama, istovremeno nam stavljajući do znanja kako je rat loš, dok će se u multiplayeru fokusirati isključivo na zabavu, tjerajući nas da zaboravimo da se igramo rata. Koji je loš.

I ne, nećemo se praviti da smo sa sa ovom opaskom otkrili toplu vodu - naprotiv, priznajemo kako je novi Modern Warfare definitivno jedan od boljih nastavaka serijala koji smo igrali u proteklih nekoliko godina. Sa jedne strane, tu je kampanja koja prati avanture kapetana Pricea - i koja nas je natjerala ne samo da se na trenutak zamislimo na šta zapravo liče proxy ratovi koje na Bliskom istoku vode Amerika i Rusija, već i kako se snalaze vojnici u situacijama kada su okruženi ne samo neprijateljima, već i civilima.

Sa druge, tu je multiplayer koji se vraća korijenima serijala, te ih osvježava sa nekoliko novih ideja, ali i fantastičnom mehanikom napucavanja, koje nikada nisu bile bolje. Tome doprinose vrhunski vizuali, animacije i zvuk, ali i sitnice poput činjenice da šaržer možete promijeniti bez da skinete oko sa nišana, ili recimo mogućnosti da oružje naslonite na kakav štok ili ogradu, te ga tako dodatno ustabilite.

Od novih multiplayer modova, moramo posebno pohvaliti Gunfight, 2-na-2 mod u kojem će igra u svakoj rundi vama i vašem saigraču - ali i protivnicima - dodijeliti isti set od dva slučajno odabrana oružja. Bez respawna i sa kratkim rundama, u pitanju je izuzetno zabavan i napet mod u kojem fantastičan feedback svakog oružja dolazi do još većeg izražaja nego u klasičnim modovima kakvi su team deathmatch i domination.

Pored toga, izuzetno nam se svidio i mod u kojem se sa protivnicima borite na standardnim multiplayer mapama - ali u mrklom mraku, u kojem će vam night-vision naočale biti možda i bolji prijatelj od oružja, čiji laser za nišanjenje će se vidjeti kada budete nišanili niz cijev, dok ćete bez približavanja puške licu i pucajući sa kuka protivnike moći dočekivati u zamkama.

Na kraju, tu je i Ground War, mod za 64 igrača koji se igra na velikim mapama, koje sa svojim visokim tornjevima i neboderima kao stvorenim za snajpere, ali i vozilima u kojima možete patrolirati ulicama ili nebom iznad mape, u sjećanje prizivaju zlatne dane Battlefielda 3. Šteta samo što igra još uvijek nema nikakav battle royale mod, koji bi nam sa ovako dobrim napucavanjem došao kao šlag na tortu...

Stoga, ukoliko ste raspoloženi za solidnu Call of Duty kampanju koja će vas zabaviti, bez da vam kaže išta novo - i multiplayer koji odavno nije bio ovako dobar - Modern Warfare je vjerovatno najbolji novi FPS koji ćete zaigrati između Apex Legendsa i Doom Eternala.

1/1

Žanr: FPS
Razvojni tim: Infinity Ward